×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه:در پی وقوع سیل در مناطق جنوبی کشور، محمد شریعتمداری، به منظور بررسی و رسیدگی لازم و حل و فصل مشکلات مرتبط با حوزه مدیریت این وزارتخانه، “کریم یاوری” را به عنوان مشاور و نماینده ویژه خود در این مناطق منصوب کرد.
نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مناطق سیل زده استان های جنوبی
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، در متن این حکم آمده است: نظر به وقوع سیل در مناطقی از میهن عزیز اسلامی به ویژه استان‌های جنوبی ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیز، ماموریت داده می‌شود تا با حضور در این مناطق ، بررسی و رسیدگی لازم و حل و فصل مشکلات مرتبط با حوزه مدیریت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری و هماهنگی با مسئولان محترم محلی انجام و نسبت به ارائه گزارش اقدام شود.
در ادامه این حکم تاکید شده است: بدیهی است تامین مایحتاج اولیه زندگی مردم عزیز آسیب‌دیده با همدلی و همراهی همه مردم عزیز و هم وطنان سخاوتمند که در اینگونه ایام تجلی ظهور بسیار زیبایی پیدا می کند میسر خواهد بود، این وزارتخانه نیز همانند همیشه ایام در اینگونه حوادث از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد. تأمین مایحتاج اولیه زندگی مردم آسیب‌دیده برابر گزارش مشاور و نماینده ویژه اینجانب را در اولویت امور و سرلوحه کار خویش قرار دهید.
از خداوند بزرگ و کریم صبر و بردباری و شکیبایی برای تمام مردم عزیز آسیب دیده را مسئلت می نمایم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.