×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ بهمن , ۱۴۰۱  .::.   برابر با : Wednesday, 1 February , 2023

به گزارش روابط عمومی؛ معاون توسعه سازمانی شرکت بیمه تجارت‌نو، با تاکید بر توجه جدی به امر مشتری مداری گفت: خدمت رسانی درشأن بیمه‌گذاران از اصول اساسی تجارت‌نو بوده که با حمایت هرچه بیشتر از شعب، خدمات بیمه‌ای از سوی پرسنل شرکت بهتر و مطلوب‌تر به مشتریان ارائه خواهد شد.

به گفته ابراهیم غلامی، در این راستا برحسب دستور مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، مرحله دوم تجهیز ناوگان در دستور کار قرارگرفته و به مرحله اجرایی رسید.

وی، حمایت و پشتیبانی از شعب شرکت بیمه تجارت‌نو را اقدامی مستمر اعلام کرده وگفت: تامین امکانات مورد نیاز شعب سراسرکشور، دردستیابی آنها به اهداف تدوین شده شرکت و تحقق پرتفوی مورد نظر امری بسیار موثر است.

به گفته غلامی، با هدف حمایت از تولید ملی، در مرحله اول این طرح نیز ۱۰ دستگاه پژو پارس خریداری و تحویل شعب سراسر کشور شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.