به گزارش اقتصاد زمانه، عضو هیات مدیره بانک سینا در این مراسم، با بیان آنکه این بانک همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای مشتریان فراهم نماید، گفت: بانک سینا به عنوان بانکی خوشنام و شفاف در طول فعالیت ۳۵ ساله خود همواره در مسیر تامین نیاز روز بانکی مشتریان گام برداشته و از طریق بکارگیری آخرین فناوری ها با ارائه محصولات و خدمات نوین، زمینه تسریع در انجام فرایندهای بانکی را فراهم ساخته است.
علیرضا تقدیری افزود: هدف این بانک در تداوم فرایند توسعه و پیشرفت خود، ایجاد ارزش افزوده و آورده بیشتر جهت مشتریان عزیز است و کارکنان بانک نیز در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.
در ادامه شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا هم ضمن تقدیر از همراهی مخاطبان و مشتریان گرامی و حمایت از برنامه های بانک گفت: تداوم فعالیت بانک ها بدون حمایت و پشتیبانی مخاطبان و مشتریان امکانپذیر نیست و بانک سینا نیز به پاس این همراهی و حمایت، تمام توان و ظرفیت خود را در راستای جلب رضایت مشتریان و مخاطبان عزیز صرف می کند.
وی در ادامه به روند برگزاری مسابقه اینستاگرامی بانک سینا اشاره کرد و افزود: این مسابقه مقارن با سی و پنجمین سالروز تاسیس بانک در دو مرحله شامل (تیزینگ و اوپنینگ) از طریق ایجاد سوال در ذهن مخاطب و سپس پاسخ به سوالات ایجاد شده در رسانه های مختلف شامل بیلبورد، فضای مجازی و مطبوعات به اجرا گذاشت که خوشبختانه علیرغم مدت زمان کوتاه اجرای طرح بازخوردهای مناسبی را به خصوص در فضای مجازی به همراه داشت.
وی خاطرنشان کرد: مسابقه فضای مجازی بانک سینا از اول تا ۲۰ تیرماه برگزار شد که تعداد ۸ هزار و ۴۴۰ نفر شرکت کردند و قرعه کشی بین ۲ هزار و ۴۶ ارائه دهنده پاسخ های صحیح به ۳ سوال مطرح شده، برگزار شد.
اسامی ۳۵ برنده کارت هدیه ۵ میلیون ریالی مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.
https://eghtesadezamaneh.ir/?p=12531