×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، دکتر خلج طهرانی در این پیام آورده است:

همکاران نیک اندیش، خانواده ی بزرگ مجموعه منطقه ویژه، مردم شریف هرمزگان، ایرانیان عزیز و تمامی مسلمانان جهان

بسم الله الرحمن الرحیم “

عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند. عید بر آمدن روزی نو و انسانی بهتر است. قربان جلوه گاه رهایی از نفس و عید همه ی پاکی هاست. این روز، روز کمال و رهیدن از بند تعلقات و جشن رهیدگی از بندگی نفس و تجلی گاه بندگی است. عیدقربان زیبا ترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است.
عید قربان، روز ثبوت و اثبات عشق و تسلیم است؛ روزی که انسان در برابر معشوق، هیچ بودن همه چیز را می پذیرد، خود و همه چیز را فدای او می کند و تعبد را که نتیجه عرفان، شهود و دیدن یار است، به معرض دید می گذارد.
عید قربان عید سر سپردگی و بندگی و رها شدن از خود و به خدا پیوستن است؛ آنجا که در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی و رسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند.
اینجانب عید سعید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین را به مسلمانان آزاده جهان، هموطنان عزیز، مردم شریف و متدین استان هرمزگان و همکاران گرامی ام تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از پیشگاه با عظمت پروردگار بی همتا،سعادت، سلامتی، رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روز افزون را برای ایران اسلامی در سایه وحدت و برادری مسئلت دارم.
دکتر حسن خلج طهرانی
مدیر عامل منطقه ویژه خلیج فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.