×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصادزمانه : سید محسن دهنوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بازدید یک روزه از محلات منطقه هجده ، ضمن بازدید از پروژه های در حال ساخت به بررسی مشکلات مردم این منطقه پرداخت و گفت: برنامه های مهم و تاثیر گذار زیرساختی در حوزه شهری و اجتماعی در منطقه در حال انجام است و مجلس در این زمینه کمک خواهد کرد تا برخی از موارد زیرساختی این منطقه از جمله مشکل شن چاله ها را حل کنیم .

به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۸- سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر ، پردیس با همراهی یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ ضمن بازدید از بخش‌های مختلف منطقه با برگزاری نشست مردمی در مسجد باب الحوائج (ع) به بررسی مشکلات مردم پرداخت.
سید محسن دهنوی در این بازدید از پروژه خط مترو آزادگان ، بیمارستان حکیم ، سرای محله شهید رجایی، بزرگراه شهید بروجردی ، بهار و شن چاله ( فربت) بازدید داشت. وی در ادامه با حضور در مسجد باب الحوائج (ع) منطقه نشست صمیمانه ای با اهالی و شورا یاری های منطقه داشت که شهروندان در این فضای صمیمانه درخواست های خود را مطرح کردند که دهنوی با دستورات معین، انجام خدمات عمومی به مردم را به نهادهای ذی ربط محول نمود.
سید محسن دهنوی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به فضل خدا سعی می کنیم تا چند مورد از مشکلات مردم را حل کنیم . برنامه های مهم و تاثیر گذار زیرساختی در حوزه شهری و اجتماعی در منطقه در حال انجام است و مجلس در این زمینه کمک خواهد کرد تا برخی از موارد زیرساختی این منطقه از جمله مشکل شن چاله ها را حل کنیم .
یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ در حاشیه این نشست صمیمی گفت: معضلات عنوان شده توسط شورایاری ها حتما حل خواهد شد. معضل اصلی ما بحث توسعه است و انتظار ویژه از نمایندگان مجلس در این خصوص داریم.
وی با اشاره به روند پیشرفت پروژه های شهید بروجردی و بهار و زمان تحویل این پروژه ها عنوان کرد: هدف اصلی ما معیشت و اشتغال مردم است . ریشه تمام معضلات اجتماعی بحث اشتغال و معیشیت است که با تاثیر گذاری و پیگیری این هدف امیدوارم در این زمینه بتوانیم تاثیر گذار باشیم.

شایان ذکر است در این نشست مدیرعامل سازمان های “توزیع نیروی برق” و “آب و فاضلاب” و دبیران شورایاری ها حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.