×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در ۱۶ اسفندماه مصادف با بیست و دومین سالگرد بهره برداری از متروی تهران و حومه با تقدیر از تلاش‌های پرسنل این شرکت گفت: متروی تهران اکنون جز ایمن‌ترین متروهای جهان است.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ دکتر هاشمی صبح امروز (۱۶ اسفندماه ۹۹) از هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ريلي و صنایع تجهیزات و خدمات وابسته بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از برگزار کنندگان و دست اندرکاران نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده و دست آوردهای خوبی در آن به نمایش گذاشته شده است.
دکتر هاشمی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از شرکت هایی که در این نمایشگاه غرفه دارند به نوعی پیمانکاران ساخت و بهره برداری از مترو هستند افزود: برگزاری این نمایشگاه، شرایط تعامل بهتر بین این شرکت ها را فراهم می کند.
وی با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های حمل و نقل ریلی به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار آسیب هایی شده اند و با مقاومت در برابر سختی ها همچنان به خوبی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: ما به عنوان کارفرما وظیفه خود می دانیم که حداکثر حمایت را از این شرکت‌ها داشته باشیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه امروز (شانزدهم اسفندماه) بیست و دومین سالگرد بهره برداری از متروی تهران و حومه است؛ افزود: در این ۲۲ سال اتفاقات خوبی در زمینه بهره برداری از مترو انجام شده و پیشرفت های زیادی در این زمینه داشتیم که شاید رونمایی از واگن ملی در سال جاری بزرگترین رویداد این معاونت باشد.
دکتر هاشمی ادامه داد: واگن ملی ۲۸ اسفندماه سال جاری به صورت آنلاین توسط رئیس جمهور محترم رونمایی می‌شود. این واگن در حال حاضر با کمک و همکاری دانشگاه‌های معتبر کشور همانند دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه شریف ساخته شده و تولید آن تا ۸۰ درصد بومی است.
وی خاطرنشان کرد:امیدوارم در آینده نزدیک قرارداد تولید انبوه این واگن ها امضا و زمینه بومی سازی آن ۲۰ درصد باقیمانده هم فراهم شود تا به طور کامل برای ساخت ناوگان مورد نیاز مترو از واردات بی نیاز شویم.
دکتر هاشمی در پاسخ به این سوال که عملکرد شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این ۲۲ سال را چطور ارزیابی می کنید، گفت: در حال حاضر تکنسین ها و پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با دانش و تجربه بسیار بالا در کوتاهترین زمان مشکلات به وجود آمده در حین بهره‌برداری را رفع می‌کنند و باید بگویم که اکنون متروی تهران و حومه جز ایمن‌ترین مترو ها در دنیا است. هرچند این شرکت با مشکلاتی به خصوص در زمینه ارز و تامین قطعات دست و پنجه نرم می کند اما توانسته به خوبی از پس آنها بر بیاید و خدمت رسانی را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

گفتني است، دكتر هاشمي درابتداي بازديد از اين نمايشگاه با غرس يك اصله درخت هفته درختكاري را گرامي داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.