×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : نايب رييس هيات مديره و مدير عامل شركت بهره برداري مترو ي تهران و حومه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر، این روز را به تمامي كاركنان شركت بهره برداري متروي تهران و حومه تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه فرنوش نوبخت در«روز جهانی كار و کارگر» ضمن قدرداني و خسته نباشيد به تمامي همکاران شاغل در شرکت بهره برداري متروي تهران و حومه، كه در ايام كرونا بدون هيچ وقفه اي خدمات رساني كردند گفت: اگر همكاري و همراهي پرسنل را در اين شرايط سخت نداشتيم، نمي توانستيم به كار خود ادامه دهيم.
وي تصريح كرد: یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت کش که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ‌های خدمت را به گردش در می‌آورند و کار را عبادت و آن را سرلوحه خود قرار داده تجلیل و قدردانی شود.
نوبخت افزود: حضور در عرصه خدمت و تلاشگری و تلاش در جهت اعتلای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز مایه مباهات همگی ماست. در این سال که به نام توليد، پشتيباني ها و مانع زدايي هامزین شده است نگاه‌ها به همت و تلاش جهادگران عرصه تولید داخلی است تا بیش از پیش شاهد شکوفایی و مانع زدايي ها در كشور عزیزمان باشیم.
نوبخت ضمن تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور، و تلاش های شبانه روزی پرسنل پرتلاش و زحمتكش خانواده بزرگ شركت بهره برداري متروي تهران و حومه تصريح كرد: اين همراهي و همدلي را ارج نهاده و سلامتی و موفقيت روز افزون شماهمكاران را از خداوند متعال خواهانم.
خوشبختانه متروي تهران به عنوان وسيله حمل و نقل عمومي توانسته ‏رضايت بالاي مردم كلانشهر تهران را كسب نمايد و اين اتفاق به عنوان يك موقعيت بزرگ و موهبت الهي براي مجموعه همكاران شركت بهره برداري متروي تهران و حومه مي باشد كه استقبال فراوان مردم از خدمات اين شركت مويد آن بوده و بر همگان آشكار است كه اين توفيق بدون زحمات و فعاليت شبانه روزي همكاران زحمتكش اينجانب ميسر نمي گرديد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.