×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

اقتصادزمانه : معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فولاد مبارکه تبلور شعار «ما می‌توانیم» و مایه افتخار کشور است و به همین خاطر باید بستر برگزاری تورهایی برای بازدید از صنایع بزرگ نظیر این شرکت برای جوانان فراهم شود تا با دستاوردهای کشور بیشتر آشنا شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، غلامحسین حسینی‌‌نیا‌ معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به همراه جمعی از مدیران این سازمان از خطوط تولید فولاد مبارکه بازدید کرد.

وی اظهار کرد: فولاد مبارکه، مجموعه‌ای افتخارآفرین در صنعت کشور است که بازدید از این مجموعه می‌تواند تأثیر زیادی در برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات آینده مدیران و فعالان سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای کشور داشته باشد تا برای ساختن ایران بتوانیم تمام تلاش خود را به منصه ظهور بگذاریم. به همین خاطر برای فراهم کردن امکان این بازدید از مدیران این شرکت کمال تشکر را دارم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستاوردهای شرکت فولاد مبارکه در بسیاری از زمینه ها را ارزشمند دانست و گفت: با توجه‌به این ظرفیت ها باید تورهایی برای بازدید از صنایع بزرگ نظیر فولاد مبارکه برای جوانان برگزار شود تا آن ها ضمن آشنایی بیشتر با دستاوردهای کشور از ظرفیت‌های موجود آگاه شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مقایسه شرکت فولاد مبارکه با کارخانجات مشابه بین‌المللی افزود: با توجه به بازدیدی که قبلا از یکی از کارخانجات صنعتی خارج از کشور داشتم، با قاطعیت هرچه تمام‌تر می‌توان گفت در بازدید امروز متوجه شدیم که این شرکت در بسیاری از زمینه‌ها از‌جمله در حوزه تصفیه پساب‌های صنعتی و شهری و به‌کارگیری آن ها در خطوط تولید بسیار تواناتر است و به دستاوردهای ارزشمند رسیده است.

معاون وزیر تعاون، کار رفاه اجتماعی افزود: فولاد مبارکه علاوه بر تولید در زمینه سرمایه‌های انسانی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیز باید جایگاه خود را در برنامه‌های فولاد مبارکه برای مهارت‌افزایی بازتعریف کند تا در این زمینه نقش‌آفرین باشد.

حسینی نیا خاطر نشان کرد: برگزاری چنین بازدیدها و نشست‌هایی می‌تواند نقطه عطف ارتباط میان صنعت و سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای باشد. صنعت فولاد ایران در ماه گذشته میلادی در جایگاه هفتم تولید بین کشورهای دنیا قرار گرفت و امیدواریم با شکل‌گیری همکاری این سازمان و صنعت فولاد بتوانیم فعالیت‌های آموزشی را افزایش داده و نهضت مهارت‌آموزی بیش از پیش ادامه دهیم.

وی افزود: ترسیم آینده بر اساس سناریو، یکی از کارهایی است که برای آینده هر کشور بسیار مهم است و آموزش یکی از ارکان مهم آن است که سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور قصد دارد با همکاری صنایعی نظیر فولاد مبارکه این کار را انجام دهد.

توجه به ارزش‌های انسانی؛ اولویت فولاد مبارکه

ابراهیم کاظمی مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه در این جلسه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اصولی که در فولاد مبارکه مد نظر مدیران بوده، توجه به ارزش‌های انسانی است که به خاطر اتخاذ این سیاست شاهد موفقیت‌های روزافزون در این شرکت هستیم. فولاد مبارکه این استعداد و توانایی را دارد که نشان تجاری خود را در دنیا گسترش دهد تا در کنار نام ایران و دیگر برندهای دنیا بیشتر از قبل مطرح شود.

وی با تشریح الگوی راهبردی آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی در فولاد مبارکه گفت: این شرکت در تلاش است تا با انتخاب افراد مستعد و افزایش مهارت‌های آن‌ها، تولید را ارتقاء بخشد و به همین خاطر برای مهارت‌افزایی، سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بسیار می‌تواند مؤثر باشد.

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه افزود: تجهیزاتی ویژه صنعت فولاد، توسط فولاد مبارکه برای مهارت‌افزایی کارکنان طراحی و ساخته شده تا با استفاده از این تجهیزات، سرمایه‌های انسانی در این شرکت ارتقاء یافته و در آینده بیشتر از قبل تأثیرگذار باشند.

سرمایه‌های انسانی، بذرهای مستعد برای رشد در خاک حاصل‌خیز فولاد مبارکه هستند

وی خاطر نشان کرد: سازمانی که آینده را در نظر گرفته و برای آن برنامه‌ریزی می‌کند بالنده خواهد بود و در این راستا فولاد مبارکه پروژه‌های قابل توجهی را برنامه‌ریزی کرده است.

کاظمی تصریح کرد: فولاد مبارکه به مثابه یک خاک حاصل‌خیز است که سرمایه‌های انسانی، بذرهای مستعد برای رشد در این خاک هستند.

به گزارش خبرنگار فولاد، در پایان این جلسه تفاهم‌نامه سه جانبه توسعه همکاری‌های آموزشی میان فولاد مبارکه، سازمان فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای به امضاء رسید و مجوز سطح «الف» آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد توسط رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به فولاد مبارکه اعطا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.