×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : فروش شرکت بیمه کوثر در ۱۰‌ماهه سال ۹۹ به بیش از ۳ هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، معاونان و مدیران این شرکت با تدوین و دنباله‌روی از یک راهبرد هدفمند و بهره‌گیری از شبکه فروش توانمند توانستند فروش بیمه‌های کلان و خرد شرکت را افزایش دهند.


گفتنی است، ارایه خدمت‌رسانی مطلوب و به‌موقع و نیز ارتباط مستمر با ذی‌نفعان و کسب رضایت و اعتماد آنها یکی از عوامل موثر در تمدید بیمه‌نامه‌ها و جذب بازارهای جدید است. همچنین شناسایی فرصت‌‌ها و تهدیدها و ریسک‌های موجود در صنعت بیمه موجب شده است که بیمه کوثر ضریب خسارت خود را نیز تا حد امکان کاهش دهد و در عرصه بیمه‌گری سوداوری مناسبی را نیز به دست آورد.


با توجه به دستیابی به این فروش مناسب، شرکت بیمه کوثر طی سال‌های گذشته توانسته در زمره پنج شرکت برتر بیمه در کشور قرار گیرد و امید است که در آخرین سال از قرن چهاردهم نیز بتواند نمره قابل قبولی را در کارنامه کاری خود ثبت کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.