×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024

اقتصاد زمانه : آیین آغاز عملیات اجرایی آموزشگاه تحصیلی ۱۲ کلاسه در اشکذر استان یزد با حمایت مالی شرکت فولاد آلیاژی ایران و با حضور استاندار یزد و نماینده مردم شهرستان های یزد، اشکذر و زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، جمعه آیین آغاز عملیات اجرایی آموزشگاه تحصیلی ۱۲ کلاسه در اشکذر با حمایت مالی شرکت فولاد آلیاژی ایران و با حضور استاندار یزد و نماینده مردم شهرستان های یزد، اشکذر و زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. 

استاندار یزد در جریان این مراسم با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با صنایع در راستای تقویت زیرساخت‌های حوزه آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: در این جلسه با حضور فرماندار و نماینده مردم شهرستان اشکذر در مجلس شورای اسلامی مقرر شد، عقب‌ماندگی‌های این حوزه توسط صنایع جبران شود. 
 
فاطمی در ادامه به تعهد ۲۵۰ میلیارد تومانی صنایع برای احداث ۱۰ مدرسه در شهرستان اشکذر اشاره و عنوان کرد: در این راستا فولاد آلیاژی یکی از مجموعه‌های پیشتاز بود که احداث دو مدرسه در شهرهای اشکذر و مجومرد به متراژ ۱۱ هزار متر مربع را متقبل شد. 

وی با اظهار امیدواری نسبت به احداث هرچه سریع‌تر این مدارس جهت استفاده دانش آموزان گفت: مسئله ای مهمتر از آموزش و پرورش در کشور وجود ندارد و مجموعه استان حمایت های لازم را با مشارکت صنایع در راستای ارائه گسترده خدمات اجرایی انجام خواهد داد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.