×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

به گزارش استاک به نقل از  ايكوپرس‌،‌ اين پيش فروش از روز چهارشنبه ۱۸ دي ماه آغاز شده است و با وجود استقبال هموطنان گرامي ،‌ظرفيت تخصيص يافته  براي محصول پژو ۲۰۷ با سقف شيشه اي تا تكميل آن ادامه دارد .
پژو ۲۰۷ پانوراما (سقف شیشه ای) یكی از خودروهای خانواده ۲۰۷ است كه بر اساس استقبال مشتریان از این خودرو ،‌ طراحی و روانه بازار مي شود.   این خودروی هاچ بك دارای سقفی شیشه ای كه گیربكس آن دستی است. سقف شیشه ای این خودرو نسبت به سان روف از ابعاد بزرگتری برخوردار است كه استفاده از چشم انداز بیرون خودرو را برای سرنشینان مهیا نموده و به افزایش جذابیت این خودرو نیز می افزاید. ضمن اینكه پوشش كشویی سقف خودرو ۲۰۷ می تواند در مواقع لزوم مانع از تابش نور خورشید به داخل كابین شود.
بر مبناي  اين گزارش ،‌  ثبت نام این خودرو به صورت پیش فروش مشاركت در تولید از روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه آغازشده است و تا تكمیل ظرفیت ادامه دارد.
پژو۲۰۷ دستی پانوراما(سقف شیشه ای) در رنگ های سفيد، نقره اي، ‌مشكي و خاكستري و با مبلغ پیش پرداخت اولیه ۴۷۵ میلیون ریال به مشتریان عرضه شده است. در این  پیش فروش، مبلغی نیز به عنوان تخفیف خرید محصول ایرانی به مشتریان و ثبت نام كنندگان تعلق می گیرد. .مشتریان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی شركت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.