×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024

اقتصادزمانه : سومین تمرین مشترک امداد هوایی کلانشهر تهران با محوریت بحران زلزله باحضور و فرمان شهردار تهران و شهردار منطقه ۴ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، صبح امروز تمرین امداد هوایی با هدف آمادگی برای بحران‌های طبیعی از جمله زلزله، با رمز یا زهرا و دستور علیرضا زاکانی شهردار تهران و حضور کمالی زاده شهردار منطقه۴ و نصیری مدیرعامل سازمان پیشگیری ومدیریت بحران در این منطقه آغاز شد.
کمالی زاده در این رابطه گفت: آمادگی و پیشگیری از اتفاقات و حوادث احتمالی از وظایف مهمی است که مدیریت شهری همواره به آن مشغول بوده است.
او ادامه داد: این تمرین از ساعت هشت صبح امروز در منطقه ۴ در شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی مجموعه فرودگاهی سپهر با حضور جمعی از مدیران و خبرنگاران شهری آغاز شد.
شهردار منطقه ۴ گفت: در تمرین امداد هوایی اقداماتی همچون انتقال مصدوم از طریق بالگرد، انتقال امدادگران از طریق بالگرد، عملیات بارریزی هوایی، اسلینگ و انتقال تجهیزات، اطفاء حریق هوایی، چرخ ریزی محموله‌های امدادی، امدادگر و سوار کردن خودروهای امدادی به هواپیمای بال ثابت انجام شد.
کمالی زاده در پایان گفت: رسیدگی به آسایش و آرامش شهروندان از اولویت های مدیریت شهری به شمار می رود اما وقوع بلایای طبیعی از دست علم و انسان امروزی خارج است که با مقدمه چینی های مدبرانه می توان خسارتهای جانی و مالی را به حداقل رساند و این مهم در شهرداری منطقه ۴ همواره حایز اهمیت بوده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.