×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : مراسم افتتاح سردخانه دو مداره ۳۰۰ تنی ، اتاق انجماد ۳ تنی و سالن چندگانه آشپز خانه مرکزی با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، روح اله صالحی مدیر خدمات و امور رفاهی و مدیران بخش های مختلف شرکت ۲۱ بهمن ماه برگزار شد .

مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی بهبود شرایط سلامت کارکنان را یکی از اولویت های این حوزه دانست و گفت: یکی از نیازهای مهم شرکت در بخش سلامت غذایی، بهبود سیستم و تجهیزات سردخانه ای آشپزخانه مرکزی بود که نیاز داشت با اصول علمی این تجهیزات به روز رسانی گردد که این مهم از سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفت و با جدیت پی گیری شد . وی ضمن قدردانی از تمامی مدیریت ها که در ساخت و به روز رسانی این تجهیزات همکاری داشتند، افزود: پدافند غیر عامل و ایمنی، بهداشت و محیط زیست دو عامل اصلی بازسازی و نوسازی این تجهیزات سردخانه ای و فرآوری مواد پروتینی بوده است .

روح اله صالحی به توسعه سردخانه زیر صفر، بالای صفر، اتاق انجماد و سالن های چندگانه برای شستشو و فرآوری و آماده سازی مواد پروتینی اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات رستوران ها فرسودگی تجهیزات و کمبود سردخانه های مرکز پخت بود که از سال ۹۷ تحقیقات در این خصوص شروع شد، تکنولوژی به روز صنایع برودتی تهیه شد و روند تخریب و بازسازی سالن آماده سازی شستشو و فرآوری نیز با امکانات داخلی شرکت انجام شد . وی افزود: به منظور ذخیره سازی مواد پروتینی تا مدت زمان معین و معقول، این مواد باید در دمای مشخص منجمد شوند و در فرایند انجماد نباید نوسان یا مشکلات دمای پیش بیاید و در صنایع غذایی سردخانه قلب مراکز غذایی محسوب می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.