×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024

اقتصاد زمانه : راضی زاده بعنوان مدیرپشتیبانی بانک کارآفرین جایگزین حبیب زاده شد .

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین ، در مراسم تودیع و معارفه مدیرپشتیبانی جدید بانک ؛ احمد بهاروندی عضو هایت مدیره و معاون مدیرعامل در امور توسعه سرمایه انسانی تغییر و تحول در سطح مدیران را زاییده تحول و حرکت خواند، و گفت: همیشه رفت و آمد بین مدیران وجود دارد و اگر مدیری می رود و مدیر دیگری می آید به معنی آن است که در چرخه سازمان حرکت ، نوآوری و تحول وجود دارد .

وی با تقدیر از عملکرد حبیب زاده ، اظهار امیدواری کرد که حضور آقای راضی زاده در حوزه پشتیبانی در راستای تکمیل ارزش آفرینی در بانک باشد.

همچنین فرشاد محمدپور عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور مالی و مجامع نیز سلامت، سرعت، دقت و شفافیت را شعار بخش پشتبانی خواند و گفت: نقطه عطف بخش پشتیبانی وجود کارکنان این بخش است که با تلاش و پشتکارشان موجب تسریع روند فعالیت ها می شوند ، واحد پشتیبانی باید به عنوان واحد استراتژیک دیده شود.

وی با اشاره به این که کارها باید به صورت طبقه بندی شده انجام شود تاکید کرد : باید به سمت استقلال در واحدها پیش برویم چرا که شفافیت زایده استقلال است و امیدواریم بیش از پیش شاهد این روال در این بخش باشیم.

حبیب زاده مدیر سابق پشتیبانی نیز در این مراسم گفت: یکی از سرمایه های بخش پشتیبانی وجود پرسنل خوب این بخش است که موجب می شود با وجود فشارهای زیادی که بر روی این بخش است می توانند در کنار یکدیگر پروژه های محوله را به پیش ببرند.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن پروژه های مختلف حوزه برندینگ و نما و ساختمان تاکید کرد: زمانی که به بانک کارآفرین آمدم شعارم را سلامت دقت و سرعت گذاردم و بر این اصل معتقدم که با پیگیری های انجام شده و همیمت موجود در تیم پشتیبانی تمام پروژه های با سرعت ادامه خواهد یافت.

رضا راضی زاده مدیر جدید بخش پشتیبانی نیز در ادامه با تشکر از اعتماد مدیریت بانک برای انتصاب در این پست گفت: امیدوارم با همکاری پرسنل با شناخت اولویت ها، نیازها ادامه مسیر تحول و نوآوری را طی کنیم .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.