×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصادزمانه : ۴هزار و ۷۰۰ بی خانمان از ابتدای فصل پاییز تاکنون از خدمات مددسرای مهر در منطقه ۱۹ بهره مند شده اند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: تمام تلاش ما براین است که در فصل سرما فرد بی خانمانی در بیرون نماند و به همین منظور نیز ظرفیت این مددسرا همزمان با آغاز فصل پاییز از ۹۰ تخت به ۱۲۰ تخت افزایش یافته است. ضمن اینکه در شرایط اضطرار قابلیت استقرار ۴۰ نفر در سالن مددسرا وجود دارد.
او با اشاره فعالیت شبانه روزی مددسرای مهر گفت: روزانه بطور متوسط ۱۵۰ بی خانمان در این مددسرا ساماندهی می شوند و در همین راستا نیز با شروع فصل سرما تاکنون بیش از ۴۷۰۰ بی خانمان از خدمات این مکان بهره مند شده اند.
هدایت افزود: افراد ساماندهی شده در مددسرا از خدمات مختلفی همچون صبحانه، ناهار و شام، ویزیت رایگان پزشک، خدمات مددکاری و روانشناختی استفاده می کنند ضمن اینکه افراد داوطلب جهت ترک اعتیاد به کمپ معرفی می شوند.
هدایت با بیان اینکه ظرفیت مددسرای مهر به دو صورت تکمیل می شود، خاطرنشان کرد: بخشی از این ظرفیت با مراجعه داوطلبانه افراد و بصورت خود معرف تکمیل شده و بخش دیگری نیز به گشت های سازمان رفاه و خدمات اجتماعی و گشت های شبانه منطقه اختصاص دارد.
شهردار منطقه خاطرنشان کرد: شب گذشته سی و ششمین مرحله از گشت های شبانه از ابتدای فصل سرما در این منطقه انجام و بی خانمان های شناسایی شده به مددسرا منتقل شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.