×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024

اقتصاد زمانه : براساس نتایج نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در بهمن ماه سال ۹۹ با کسب امتیاز ۷۸۴، رکورد شاخص رضایت مشتریان را در خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی پشت سر گذاشت.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از ایکوپرس- مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: این شرکت در بهمن ماه ۹۹ با کسب امتیاز ۷۸۴ در شاخص رضایت مشتریان، در میان خودروسازان داخلی دارای بیش از ۱۰ نمایندگی، رکوردی تاریخی را به ثبت رساند.
مهدی مونسان افزود: ایساکو با برنامه‌ریزی صحیح توانست از ابتدا تا انتهای سال ۹۹، در مسیری صعودی، امتیاز خود در این زمینه را به صورت ماهیانه افزایش دهد و علاوه بر شکستن رکورد در پاییز ۹۹، در بهمن ماه نیز با چهارده امتیاز رشد نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸، صدرنشین حوزه رضایت مشتری تمامی خودروسازان کشور شود.
وی ادامه داد: در سالی که گذشت، صنعت خودرو همچون سایر بخش‌های کشور به دلیل مقابله با مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کووید ۱۹، با دشواری‌های بسیار روبرو بود، اما از آن‌جا که هدف اصلی ایساکو، ارایه بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان است، تلاش‌ دو چندانی در این مسیر صورت گرفت و موانع، به فرصت‌های رشد بدل شد و با انجام اقدامات اصلاحی و قرار گرفتن در مدار توسعه پایدار، این موفقیت برای خودروساز بزرگ کشور به دست آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.