×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از اجرای طرح کشوری انتخاب روستای قرآنی با هدف الگوسازی و جهت ‌دهی فعالیت ‌های قرآن و عترت در روستاهای کشور درجزیره قشم خبر داد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از منطقه آزاد قشم ، علیرضا کمساری با بیان این مطلب گفت: توسعه و ترویج و جریان سازی فرهنگ قرآن و عترت در اقشار مختلف جامعه و تقویت هویت دینی و شبکه سازی فعالیت های قرآن و عترت در مناطق روستایی کشور از دیگراهداف این طرح کشوری است.
وی با اشاره به اینکه فراخوان این طرح درسایت وزارت ارشاد به نشانی ayat.farhang.gov.ir قابل مشاهده است، آخرین مهلت برای شرکت روستاییان در این طرح را ۲۵ اسفندماه جاری اعلام کرد و افزود: دهیاران روستاهای قشم می توانند با مراجعه به این سایت طبق شاخص های اعلام شده، روستای خود را برای انتخاب دراین طرح نامزد کنند.
گفتنی است شاخص‌های عمومی در انتخاب روستای قرآنی در این طرح شامل شهدا و ایثارگران روستا‏، علما و نخبگان فرهنگی و دینی، مساجد و حسینیه فعال، کتابخانه فعال و آثارعلمی منتشر شده توسط اهالی روستا و شاخص‌های تخصصی نیز در سه دسته شامل « آموزشی و پژوهشی»، « تبلیغی و ترویجی » و « کیفی » هستند.
مهلت ثبت‌ نام دراین طرح تا ۲۵ اسفند ماه ۹۹ است و علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ayat.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.