×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024

اقتصاد زمانه : شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر امروز در سیرجان چهار رویداد فرهنگی برگزار کرد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر آئین تکریم خانواده‌ شهدای دانش‌آموز و معلم سیرجان، تجلیل از جوانان فعال عضو جمعیت هلال احمر سیرجان، برگزاری دوره آموزشی ویژه برگزیدگان جشنواره صدا و صحنه آوانا و اختتامیه دوره آموزشی تاتر در سیرجان، چهار رویداد فرهنگی امروز در شهرستان سیرجان بودند که به میزبانی شرکت گل گهر و با استقبال پرشور علاقمندان برگزار شدند.

برگزاری آیین تکریم از خانواده شهدای دانش‌آموز و معلم سیرجان

آئین تکریم والدین و خانواده‌های شهدای دانش‌آموز و معلم به میزبانی شرکت گل‌گهر و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و ناحیه مقاومت بسیج سپاه در سالن اجتماعات دارالقرآن سیرجان عصر امروز برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه سیرجان و دکتر فریدونی معاون پشتیبانی شرکت گل‌گهر سخنرانی کردند و اجرای مداحی توسط مداح اهل بیت، خاطره‌گویی والدین شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

برگزاری آئین تجلیل از جوانان فعال عضو جمعیت هلال احمر سیرجان

دیگر برنامه امروز، آئین تجلیل از جوانان فعال عضو جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان بود که با مشارکت شرکت گل‌گهر و جمعیت هلال احمر برگزار شد. این مراسم با سخنرانی مدیر کل هلال احمر استان کرمان، امام جمعه سیرجان و مهندس نجمی‌نیا مدیر مجتمع گل‌گهر و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تجلیل از خدمات داوطلبان جوان هلال احمر همراه بود.\

برگزاری دوره آموزشی ویژه برگزیدگان جشنواره صدا و صحنه آوانا

سومین رویداد فرهنگی امروز، برگزاری دوره آموزشی ویژه برگزیدگان جشنواره صدا و صحنه آوانا بود که به همت شرکت گل‌گهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات غدیر این اداره برگزار شد.

این برنامه که مخصوص برگزیدگان بخش بزرگسال گویندگی و اجرای صحنه جشنواره آوانا بود، با حضور فیروزه آدابی، مدرس کشوری گویندگی، فن بیان و مجری رادیو و تلویزیون برگزار شد.

اختتامیه دوره آموزشی تاتر در سیرجان

دیگر برنامه فرهنگی امروز، اختتامیه دوره هفت روزه آموزش تاتر ویژه فعالین هنر نمایش در سیرجان بود که توسط شرکت گل‌گهر و با استقبال جامعه تاتر سیرجان با هدف ارتقای این هنر در سیرجان برگزار شد.

استاد آرش خباز دادگر، نویسنده، کارگردان کشوری و بازیگر تئاتر که پیش از این به عنوان یکی از کارگردانان برگزیده جشنواره تئاتر فجر شناخته شده است، مدرس این دوره آموزشی بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.