×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : رئیس شعبه مشهد بانک توسعه صادرات ایران گفت: تسهیلات پرداختی سال ۱۴۰۰ در شعبه مشهد طی هشت ماهه نخست سال جاری مبلغ ۲ هزار و ۵۸۸ میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل با ۹۷۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی، ۲۷۰ درصد رشد را نشان می دهد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران حامد گرجستانی ضمن اشاره به مانده تسهیلات ۳۶ هزار میلیارد ریالی شعبه مشهد در پایان آبان سال جاری، اظهار داشت: این شعبه در هشت ماهه نخست سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۱ هزار میلیارد ریال مانده تسهیلات داشته که بیانگر رشد ۱۷۰ % درصدی در این محدوده زمانی است.گرجستانی ادامه داد: همچنین این شعبه در بخش حوالجات ارزی، رتبه اول دسترسی به اهداف بین شعب را تا پایان خرداد سال جاری کسب کرد.

رئیس شعبه مشهد بانک توسعه صادرات اظهار داشت: این شعبه در پایان آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ، در بخش اعتبار اسنادی وارداتی و بروات به رشدی بیش از ۴۰۰ درصد دست یافته است.

به گفته رئیس شعبه مشهد بانک توسعه صادرات ایران عمده محصولات صادراتی استان خراسان رضوی، شامل زعفران ،پسته، فرش و موکت، انواع کیسه و محصولات فولادی است که عمدتا به کشورهای افغانستان، ترکمنستان ،عراق،پاکستان ،امارات و عمان صادر می شود.

گرجستانی، اعطای تسهیلات تلفیقی از محل منابع صندوق توسعه ملی را از اولویت های بانک توسعه صادرات ایران عنوان کرد و گفت: در این بانک علاوه بر اعطای تسهیلات ارزان قیمت ، بسته کاملی از خدمات اعم از ضمانت نامه ،اعتبار اسنادی داخلی و… به مشتریان ارائه می شود.

وی گفت: بانک توسعه صادرات طی سال های اخیر توجه ویژه ای به شرکت های دانش بنیان داشته و برای جذب این شرکت ها جلسات متعددی با شهرک های علم و فناوری و مشتریان این حوزه برگزار کرده است.

گرجستانی در پایان افزود: صادرات کالا از گمرکات استان خراسان رضوی طی شش ماهه نخست سال حدود ۶۴۶ میلیون یورو بوده است که البته بخشی از آن با توجه به مرزهای مشترک استان با سایر کشورها می تواندنتیجه عملکرد صادراتی سایر استان ها باشد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.