اقتصاد زمانه : صادرات ۱۰ درصد و فروش داخلي شركت صنايع شير ايران ۴/۲ درصد، از نظر وزني، رشد كرد.
به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شركت صنايع شير ايران (پگاه)، عبداله قدوسي مديرعامل صنايع شير ايران با اعلام اين مطلب افزود: پگاه در سال ۹۹ در حوزههاي دريافت شيرخام نيز، به ركورد قابل توجهي، دست يافت.
وي، با اشاره به توفيقات حاصل شده در حوزه صادرات نيز افزود: کسب عنوان صادر کننده ممتاز برای دومین بار و شکستن رکورد صادرات، موید عملکرد مطلوب سال گذشته شرکت، بوده است.
مديرعامل صنايع شير ايران با اشاره به نقش صادرات در ارزآوري كشور گفت: توسعه بازارهای صادراتی در اوراسیا، یکی از اهداف اصلی شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران، در سال ۱۴۰۰، است.
قدوسي با تقدير از عملكرد شركت پخش سراسري بازارگستر پگاه و تجهيز ناوگان توزيع، تاكيد كرد: مديران اين حوزه، تمركز بر افزايش فروش وزني، ارزش سبد، رشد سهم ويتريني و افزايش تعداد عاملين فروش را، بهعنوان اهداف پيش رو، مد نظر قرار دهند.
مديرعامل صنايع شير ايران تصريح كرد: استمرار كيفيت و مزه مطلوب، در راستاي جلب رضايت مشتريان از مهمترين اهداف شركت است كه به جديت پيگيري ميشود.
وي همچنين توجه به اصول كاهش قيمت تمام شده و مطلوبيت نهايي محصول را از شاخصهايي دانست كه در دستور كار سال جاری قرار گرفته است.
قدوسي، با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: از ظرفیت موجود، باید نهایت بهره برداری در راستای توسعه بیش از پیش شرکت، انجام شود.