×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : شهردار منطقه ۲۲ از راه‌اندازی پارک ترافیک در منطقه۲۲ خبر داد و گفت: به زودی این مجموعه آموزشی ویژه کودکان و دانش آموزان با هدف آگاهی بیشتر با مساله راهنمایی و رانندگی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه۲۲ در حاشیه بازدید از پروژه های حمل و نقل ترافیک منطقه با اشاره به اجرای طرح راه اندازی پارک آموزشی ترافیک در بلوار کوهک جنب ورودی شرقی بوستان جنگلی چیتگر گفت: نخستین طرح بوستان ترافیک منطقه ۲۲ به منظور آگاهی بیشتر کودکان با مساله راهنمایی و رانندگی در ضلع شرقی بوستان جنگلی چیتگر به مرحله اجرا در خواهد آمد.
وی افزود: پارک های آموزش ترافیک با هدف معرفی الگوهای درست رانندگی و آموزش آن به کودکان راه اندازی و در آن المان های ترافیکی در ابعاد کوچک از جمله ایستگاه مترو و علائم راهنمایی و رانندگی با بهترین کیفیت ساخته خواهد شد تا کودکان در حین آموزش به شهر و قوانین شهری نیز آشنا شوند.
رحمان زاده درباره میزان پیشرفت فیزیکی این طرح گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد فعالیت عمرانی این پروژه در مساحت ۵هزار و ۸۰۰ متر مربع به اتمام رسیده است و به زودی این مجموعه آموزشی ویژه کودکان و دانش آموزان به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.