×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024

اقتصادزمانه : دکتر علیرضا خلیلی‌نیا مدیرعامل و عضو هیات مدیره شاراک در پی حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت جمعی از هموطنان عزیز شده است، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شازند، متن پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند بدین شرح است:

«وَمَنْ يُطِعِ اللَّهَ وَالرَّسُولَ فَأُولَئِكَ مَعَ الَّذِينَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ مِنَ النَّبِيِّينَ وَالصِّدِّيقِينَ وَالشُّهَدَاءِ وَالصَّالِحِينَ وَحَسُنَ أُولَئِكَ رَفِيقًا»

▪️ حادثه تروریستی کرمان در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نشان از کینه‌توزی‌های دشمنان متوحش دارد که کینه مقاومت، صلابت و ایستادگی در برابر ظالمان در دل‌های سیاهشان رخنه کرده و خون پاک انسان‌های بیگناه را اینگونه ناجوانمردانه بر زمین می‌ریزند.

▪️ نهضت ماندگار شهید سلیمانی آتشی در جان دشمنان آزادی و آزادگی افروخته است که کوردلان وابسته به جبهه جهل و ظلم، به دنبال ضربه زدن به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و جبهه مقاومت هستند اما شهادت در مکتب اسلام، اوج آزادگی و ایران اسلامی همواره مظهر شهادت و رشادت است.

▪️ اینجانب با تاسف و تاثر، شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را در حادثه تروریستی کرمان به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم و رجای واثق دارم که روح پاک و مطهر این شهیدان همیشه جاوید، همنشین اولیا الله و شهید سلیمانی عزیز خواهد بود.

علیرضا خلیلی‌نیا

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.