×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۲ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 12 December , 2024

اقتصاد زمانه : مدیر حوزه مدیریت و ناظر پروژه ری برندینگ بانک کارآفرین معتقد است: هدف اصلی از اجرای تازه گردانی برند در بانک کارآفرین بر مبنای اعتقاد راسخ به مشتری مداری، پویایی و لزوم تحول اساسی و بنیادی در ارائه خدمات مطلوب و نوین بانکی و با اتکا به کارکنان مجرب، امین و دلسوز و تجهیزات پیشرفته بانکی و ارتباطی بین المللی انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین ، مصطفی امیری مدیر حوزه مدیریت و ناظر پروژه ری برندینگ بانک کارآفرین در مورد اهداف تعیین شده برای اجرای پروژه تازه گردانی هویت جدید بانک کارآفرین ادامه داد :رویکرد جدید بانک کارآفرین که بخش بنیادین آن از استراتژی‎های اصلی بانک نشات گرفته، قصد دارد بانکداری شرکتی را هدفمند‎تر و متمرکزتر در صنایعی همچون پتروشیمی، دارو (صنعت بیمارستانی)، IT و مخابرات، فلزات و غذایی دنبال کند. همچنین با توجه به روند شکل گرفته در دنیا و نیاز به توجه در حوزه تکنولوژی، این بانک قرار است در حوزه IT نیز سرمایه‎ گذاری کند و در افق بلند مدت خود قصد دارد با توجه به روند تغییر دیپلماسی کشور، بانکداری بین‎ المللی را دنبال کند.
امیری تاکید کرد: طبق اهداف تعیین شده قصد داریم تا با ارائه خدمات و محصولات جدید، در بازارهای نو جایگاه جدیدی به دست آوریم
به گفته وی ،در جایگاه‌سازی تازه گردنی هویت برند بانک قطعا بخش‌هایی از استراتژی‌های کسب‌و‌کار برند تغییر کرده و بر اساس درک نیاز های روز انجام می شود.
ناظر پروژه ری برندینگ بانک کارآفرین در مورد ضرورت این تغییرات در آغاز دهه سوم حیات بانک کارآفرین گفت: جایگاه سازی مجدد، سطحی بالاتر از زنده نگه داشتن برند، در جایگاه و هویت مفهومی برند دارد. زمانی که یک برند به موضوعاتی از قبیل تغییر استراتژی سازمان و یا ظهور اتفاقاتی در ساختار کسب و کار می رسد، لازم است جایگاه سازی مجدد انجام دهد و تداعی، هویت و جایگاه برند خود را در ذهن مخاطب اصلاح و به روز کند.
امیری ادامه داد: در جایگاه سازی مجدد، احیا و به روز شدن هویت بصری و کلامی قطعاً انجام شده و علاوه بر تغییرات ظاهری، هویت مفهومی، وعده و جایگاه برند نیز به روز می شود.
وی همچنین با اشاره به همکاری گسترده با هنرمندان و اساتید مطرح در اجرای هویت جدید بانک کارآفرین گفت: متخصصان در حوزه های برندینگ؛ استراتژی های برندسازی را یک مقوله چند بعدی می دانند که به عوامل مهم هویتی مانند هویت بصری، هویت نوشتاری، هویت شنیداری و هویت بویایی مانند رنگ، قلم، شعار، لوگو، فرهنگ سازمانی و حتی رایحه پرداخته و جلوه گری می کند. لذا زمانی که از پیاده سازی تازه گردانی هویت بانک کارآفرین صحبت می شود این بدان معنا است که بانک کارآفرین از متخصصان خبره و با تجربه داخلی با بهره گیری از علوم و فنون روز دنیا در همه ی حوزه های تخصصی بهره برده و توانسته است همه هویت ها را در قالب و چارچوب استاندارد به زبان قابل درک برای مخاطبان تفسیر و تعریف کند تا بتواند در عین استقلال و هویت مستقل، انتقال دهنده پیام و روحیه تخصصی برندبانک نیز باشند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.