×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، رسالت شورای معاونان فنی سندیکای بیمه‌گران ایران را، رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌ها دانست و از آنان خواست در انتخاب ریسک دقت و وسواس بیشتری به خرج دهند.

 به گزارش اقتصاد زمانه، دکتر ابراهیم کاردگر در نشست هم‌اندیشی شورای معاونان فنی شرکت های بیمه که در محل سالن اجتماعات ساختمان سعدی این شرکت برگزار شد، با ذکر تاریخچه تاسیس سندیکای بیمه‌گران و اهداف آن گفت: ساماندهی بازار صنعت بیمه کشور از مهمترین اهداف تشکیل سندیکا بوده که خوشبختانه با آمدن دکتر کریمی امیدواریم مشکلات برطرف شده و روند ساماندهی و سوددهی صنعت بیمه بیشتر شود.

 وی با اشاره به اینکه بستر بازار با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های موجود مغایرت دارد، افزود: شرکت‌های بیمه فعال در عرصه بیمه‌گری، عمدتا بازرگانی هستند، لذا باید برای بقا و پاسخگویی به درخواست سهامداران خود در پی کسب سود نیز باشند، اما رفتار غیرحرفه ای برخی شرکت‌ها وضعیت این صنعت را پیچیده کرده و موجب هرج و مرج بازار شده است.

 دکتر کاردگر از معاونان فنی شرکت‌های بیمه خواست تا با شجاعت، دقت و وسواس، ریسک‌های مورد نظر را مدیریت کرده تا از قبل این کار سود مناسبی نیز عاید صنعت بیمه شود.

 مدیرعامل بیمه دانا، تجارب و توانمندی‌های فنی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران را عامل موثری برای ساماندهی بازار و سوددهی آن دانست و ابراز امیدواری کرد: با تلاش، همدلی و هماهنگی شورای معاونان فنی، بازار انظباط پیدا کند و جلوی جنگ قیمت گرفته شود. 

بر اساس این گزارش، در این نشست دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران نیز طی سخنانی ضمن  قدردانی از میزبانی شرکت بیمه دانا و تلاش‌های دکتر کاردگر برای تقویت صنعت بیمه، معاونان فنی این صنعت را هنرمندان واقعی دانست و از آنها خواست با هدف‌گذاری و سیاستگذاری اصولی و منطقی، ضمن دوری از آزمون و خطا، صنعت بیمه را در کسب سوددهی مناسب یاری کنند.

 وی، پایین بودن ضریب نفوذ بیمه و نرخ شکنی‌های غیر مرسوم بازار را مورد اشاره قرار داد و افزود: امیدواریم با نهایی شدن دستورالعمل مناقصات بیمه‌ای در نشست شورای معاونان فنی سندیکا و تصویب، اجرا و ابلاغ آن از مهر ماه سال جاری، شاهد ساماندهی صنعت بیمه و افزایش سودآوری آن باشیم.

 وی در پایان، ایجاد رشته‌های جدید بیمه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی مجلس شورای اسلامی  برای تقویت صنعت بیمه را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد: با دستورالعمل انضباطی مناسبی که دارای ضمانت اجرایی خوبی هم هست، به زودی شاهد حل و فصل مشکلات موجود بازار و حرکت به سمت کسب سوددهی بیشتر باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.