×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

اقتصاد زمانه: به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، عشرت عدالت؛ افزود:
با “همراه بانک توسعه صادرات ایران” امکان ورود به سامانه بدون نیاز به توکن سخت افزاری فراهم می شود همچنین مشتریان با دریافت رمز تایید از طریق پیامک، با امنیت بیشتری خدمات دریافت می کنند.
عدالت، فعالسازی و غیرفعالسازی رمز دوم پویا بدون نیاز به مراجعه به خودپرداز و شعبه را از دیگر امتیازات استفاده از همراه بانک توسعه صادرات ایران برشمرد و افزود: با این امکان مشتری می تواند به راحتی در جریان اطلاعات گردش حساب های مرتبط، لیست چک های صادره، وضعیت نقد شدن و تعیین یادآور برای موعد چک های صادره قرار گیرد.
به گفته مدیر فناوری اطلاعات بانک توسعه صادرات ایران با همراه بانک توسعه صادرات ایران امکان مشاهده سوابق انواع تراکنش برای مشتریان بر اساس پرداخت قبض ، انتقال ، شارژ و انتقال وجه از طریق شماره موبایل توسط مشتریان دیگر بدون نیاز به دانستن شماره حساب شخص گیرنده وجه فراهم است.
عدالت اظهار داشت: با همراه بانک توسعه صادرات می توان شماره تلفن خود را تغییر ، ایمیل مورد نظر تعریف و حساب کاربری را غیرفعال کرد همچنین علاوه بر پرداخت قبوض خدماتی، شارژ تلفن خریداری کرد.
وی با تاکید بر اینکه ورود به سامانه همراه بانک امن و آسان است، خاطرنشان کرد: همراه بانک توسعه صادرات ایران از طریق وب و همچنین سیستم عامل های اندروید و IOS قابل استفاده است.
به گفته عدالت، مهم ترین ویژگی نسخه جدید همراه بانک امکان تغییر نام کاربری، پشتیبانی از هریم ۲، امکان انتقال وجه دسته ای، امکان پایا دسته ای، امکان انتخاب انتقال وجه پایا یا ساتنا، امکان مرتب سازی لیست حساب و کارت ها، امکان ارسال مجدد کد تایید در زمان ثبت نام و بازیابی کلمه عبور است.
همچنین با عنایت به عملیاتی شدن هریم ۲ در آینده نزدیک، استفاده از نسخه های قدیمی پس از آن میسر نخواهد بود.
عدالت با ذکر اینکه امکان دریافت اثر انگشت کاربر در بدو ورود به برنامه علاوه بر IOS ، برای اندروید ۷ به بالا میسر است، افزود: در نسخه جدید همراه بانک توسعه صادرات، کاربر امکان جستجو بر اساس تمام آیتم ها در پر کاربرد ها در صفحه انتقال وجه و ارائه پیشنهاد هنگام تایپ پر کاربرد را دارد و علاوه بر رفع مشکل نمایش تکراری پیغام رمز پویا در برخی صفحات ، قابلیت الحاق (Paste) رمز دوم کارت از سامانه ریما نیز برای کاربران فراهم شده است.
وی با ذکر این نکته که با استفاده از همراه بانک نیاز به مراجعه به شعبه به حداقل می رسد، گفت: این سامانه بالاترین استانداردهای امنیتی را رعایت و تجربه کاربری آسان و لذت بخش را تضمین می کند.
عدالت در خصوص راه های احراز هویت در همراه بانک توسعه صادرات ایران، گفت: مراحل احراز هویت در این سامانه علاوه بر وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، از طریق استفاده از ویژگی های Biometric گوشی های همراه از قبیل FACE ID و Fingerprint نیز مقدور می باشد که به تجربه کاربری آسان تر کاربر کمک شایانی می نماید. لازم به ذکر است که پس از ورود به سامانه همراه بانک، پیامی مبنی بر اعلام ورود کاربر به شماره همراه مشتری ارسال می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.