×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024

اقتصاد زمانه : شهردار منطقه ۱۲ از کسب مقام بانوان این منطقه در مسابقات فریزبی مناطق ۲۲گانه، همچنین برگزاری اولین دوره لیگ داژبال دختران تلاشگر (کار) شهر تهران در منطقه قلب تاریخی تهران خبر داد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، همچنین تقارن مبارک آن با ایام دهه فجر از برتري تيم منطقه ١٢ در مسابقات فریزبی بانوان مناطق ۲۲گانه به میزبانی منطقه ۸ خبر داد و در‌این‌باره گفت: در این مسابقات كه به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و روز زن برگزار شد، نمایندگان منطقه ۱۲، موفق به کسب مقام اول تیمی و مقام اول و‌ دوم انفرادی مسابقات شدند.


سعادتی با اشاره به مقام شامخ مادر و کرامتی که به لطف پروردگار از این مقام نصیب بانوان می‌شود، یادآور شد: مادران موفق در درجه اول زنان موفقی‌‌اند که برای بالندگی و سرزندگی خود بی‌وقفه در حال سعی و تلاش‌اند.


وی توجه به ورزش و سلامتی را به عنوان سرلوحه برنامه‌های روزمره بانوی نمونه ایرانی ضروری دانست و افزود: شادابی، نشاط و سلامت رهاورد توجه به این برنامه‌هاست که خوشبختانه، بانوان حاضر در منطقه ۱۲ با حضور در عرصه‌های ورزش شهروندی و درخشش در میادین ورزشی، اهتمام به این امر را به اثبات رسانده‌اند.


شهردار قلب طهران همچنین با اعلام برگزاری اولين دوره ليگ داژبال دختران تلاشگر (كار) شهر تهران در این منطقه بیان کرد: این مسابقات با هدف حمايت از ورزش كودكان کم‌َبرخوردار و با همكاري سازمان ورزش، مناطق ٢٢گانه شهرداري تهران، شوراي اسلامي شهر تهران و كميته ملي ورزش و تربيت بدني كميسيون ملي يونسكو ايران روز يكشنبه، ١٢ بهمن‌ماه هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر و گرامی‌داشت روز زن با حضور رئیس انجمن داژبال ایران و دبیرکل کنفدراسیون داژبال غرب آسیا، نمايندگان سازمان ورزش و تيم‌هاي گروه A در مجموعه ورزشي الزهراء ٦١ منطقه ١٢ آغاز شد.


وی در این باره توضیح داد: در اين دوره از مسابقات ٢٠ تيم در ٤ گروه ٥ تيمي به صورت دوره‌اي، طي چهار هفته با هم به رقابت می‌پردازند و در نهايت ٨ تيم به مرحله نيمه نهايي راه پيدا خواهند كرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.