×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024

اقتصاد زمانه : دهمین جلسه کمیته درامد و هم اندیشی در حوزه مالی شهرداری با حضور مشاور عالی شهردار منطقه ۲۲ و مدیران حوزه مالی و درآمدی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، بابک جعفریان مشاور عالی شهردار منطقه۲۲ در باره برگزاری این جلسات گفت: این جلسه با هدف بررسی وضعیت فعلی و تصمیم گیری در جهت راهکارهای درآمدزایی پایدار و همچنین تاکید بر عدم استفاده از ارزش افزوده برای هزینه های جاری برگزار می شود.
جعفریان عنوان کرد: درامد زایی پایدار عامل توسعه و ابادانی هر منطقه می شود و باتوجه به اینکه منطقه ۲۲به عنوان منطقه تازه تاسیس شهرداری تهران به حساب می آید جا دارد برای ابادانی و توسعه این منطقه بر درامدزایی پایدار متمرکز شویم.
مشاور عالی شهردار منطقه۲۲ با تاکید بر اهمیت درآمدهای پایدار افزود: شهرداری منطقه ۲۲ در سال جاری با هدف ایجاد درآمد های پایدار و حفظ نظام مالی مطابق با قوانین و آیین نامه شهرداری ها و تطبیق و عملیاتی شدن بودجه سال اینده، اقدامات خود را در حوزه های مختلف تدوین و سوق داده است و با توجه به اهميت ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری برنامه های مناسب و مطلوبی را ساماندهي و برنامه ریزی کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.