×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024

اقتصاد زمانه : قائم مقام بیمه دانا، حضور کارشناسان حراست را در شعب و سرپرستی ها موجب ارتقا و پیشبرد اهداف این شرکت عنوان کرد.

آقای حسین حسینی در جمع کارکنان دفتر حراست این شرکت طی سخنانی، از حکم انتصاب کارشناسان حفاظت در شعب و سرپرستی مناطق ابراز خرسندی کرد و افزود: شناسایی هرگونه تخلف و یا انحراف احتمالی از اهداف و یا سیاست های شرکت لازم است که به مدیریت حراست تهران منعکس شده و برخورد مستقیم صورت نپذیرد.

وی گفت: در صورت نیاز به تذکر ارشادی به مدیران و یا پرسنل شعب، موارد باید با هماهنگی مدیریت دفتر حراست تهران انجام گیرد.

این گردهمایی با حضور آقایان فراهانی معاون اجرایی مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی، دکتر کاردگر نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل، عمران پور معاون امور استانها و توسعه شبکه فروش، سید مسعود حسینی مدیر امور شعب و مناطق و همکاران حراست بیمه دانا شامل معاون مدیر و روسای ادارات و کارشناسان حفاظت شعب سرپرستی مناطق برگزار شد.

در این نشست آقای بهاروند، مشاور مدیر عامل و مدیر دفتر حراست ضمن معارفه کارشناسان حفاظت شعب، گزارشی از عملکرد ۶ ماهه این مدیریت به مدعوین ارائه کرد.

گفتنی است: در راستای سیاست ها، اهداف و ماموریت های شرکت و برای رسیدن به اهداف مورد انتظار مدیر عامل، ضرورت داشت ساختار سازمانی دفتر حراست با ماموریت های محوله همسو شود، لذا بر اساس هماهنگی به عمل آمده و ارائه نقطه نظرات در کمیته مربوط و جلسه هیئت مدیره، نهایتاً با پیشنهاد تجدید ساختار دفتر حراست و چارت پیشنهادی موافقت شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.