×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024

اقتصادزمانه : مدیر روابط عمومی گروه فولاد خوزستان گفت: شرکت فولاد خوزستان با ۳۳۵ شرکت دانش‌بنیان همکاری و تعامل دارد و در بالاترین سطح از تولید دانش‌بنیان و اقتصاد دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

دکتر محمد جامعی در جمع خبرنگاران حاضر در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان از ابتدای فروردین ۱۴۰۰ تا دی‌ماه سال جاری، ۳۱۰۰ دستاورد در حوزه بومی‌سازی قطعات و تجهیزات صنعت فولاد داشته است که این دستاوردها در کتابی تحت عنوان «بوم‌ساخت» مستندسازی شده است.

دکتر جامعی با اشاره به افق تولید ۱۳/۶ میلیون تنی فولاد خوزستان در سال ۱۴۱۰، افزود: ایران در صورت عدم‌بهره‌برداری از معادن عمقی و برداشت کیفی سنگ‌آهن، تا ۱۷ سال آینده بیشتر خوراک سنگ‌آهن ندارد.

وی تاکید کرد: در همین راستا فولاد خوزستان علاوه‌بر تمرکز بر توسعه کیفی محصولات نیمه‌نهایی، جهت تضمین بقای تولید، اشتغال‌زایی و امنیت سهامداران در حوزه بالادست خود یعنی اکتشاف و استخراج سنگ‌آهن در سال ۱۴۰۰ سرمایه‌گذاری و اقدام به تاسیس شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان کرده است.مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان گفت: صنعت فولاد کشور امروز با کسری ۲۲ میلیون تنی سنگ‌آهن مواجه است که در نتیجه بر نرخ تولید تاثیر مستقیم دارد.

مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان در ادامه با اشاره به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به این شرکت اظهار داشت: در سالهای اخیر اقدامات مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد تولید در شرکت فولاد خوزستان صورت گرفته که منجر به عصبانیت دشمنان نظام اسلامی شده است. وی افزود: تبلیغات منفی رسانه ای و خرابکاری‌های سایبری از اقدامات اخیر معاندین نظام است که شرکت فولاد خوزستان را به عنوان یکی از پرچمداران تولید در شرایط سخت اقتصادی نشانه گرفته و نشان از موفقیت این شرکت دارد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.