×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه: دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی در بازدید از شرکت بیمه دی ، نوآوری در مدل های کسب و کار و توانمندسازی در زیست بوم پلتفرم را ضرورت بقای شرکت ها در موج چهارم توسعه صنعتی دانست.

به گزارش روابط عمومی بانک دی، دکتر ارجمندی در این بازدید که با حضور محمدرضا کشاورز، مدیرعامل، عباسعلی بنی صفار، رییس هیئت مدیره شرکت بیمه دی و جمعی از مدیران بانک و بیمه برگزار شد، ضمن تبریک روز بیمه به فعالان این عرصه، بیمه دی را یکی از شرکت های موفق گروه مالی دی دانست که با مدیریت صحیح و تقویت زنجیره ارزش توانسته به سودآوری دست یابد.

ارجمندی، تغییر ساختار مدیریت سازمان ها را از شیوه مدیریت استراتژیک به رویکرد آینده پژوهی برای دستیابی به موفقیت و نتایج پایدار ضروری دانست و گفت: دنیای متفاوت کسب و کارهای آینده بر روی بستر پلتفرم ها بنا می شود و شرکت های بزرگ دنیا به جای تکیه بر دارایی ها و املاک با خلق ایده بر بستر پلتفرم‌ها برای دستیابی به سودآوری و خلق سهم بازار رقابت خواهند کرد و شرکتی که نوآوری و خلاقیت نداشته باشد در دنیای جدید کسب و کارها محکوم به حذف است.

رییس هیئت مدیره بانک دی بر لزوم توجه به استارت آپ ها و اپلیکیشن های جدید در فضای کسب و کار کنونی تاکید کرد و گفت: باید برای کسب سهم بیشتری از بازار، نوآوری و خلاقیت را سرلوحه فعالیت ها قرار دهیم و تلاش کنیم با ارتقاء و توسعه خدمات و معرفی هدفمند و گسترده محصولات در فضای مجازی در بازار رقابت، پیشتاز باشیم.

وی افزود: علیرغم این که قراردادهای درمان می توانند ریسک بالایی داشته باشند اما بیمه دی با عقد قرارداد درمان جامعه بزرگ ایثارگری موفق شده است با مدیریت صحیح و هدفمند و ایجاد زنجیره ارزش نه تنها زیان و ریسک را تحمل کند بلکه به سودآوری و سطح توانگری یک دست یاید که شایسته قدردانی است.

ارجمندی با اشاره به این که بیمه یک نهاد مالی است که ریسک را مدیریت می کند، گفت: در دنیا تمام بیمه‌ها به دلیل اینکه مدیریت نقدینگی بیشتری دارند از بانک ها بزرگ تر هستند تا جایی که می توانند بانک تاسیس کنند اما این موضوع در ایران برعکس است و اغلب بانک ها به تاسیس شرکت های بیمه می پردازند و ضرورت دارد برای تغییر این رویکرد، فرهنگ سازی مناسبی انجام شود.

ارجمندی در پایان سخنانش ضمن اعلام حمایت همه جانبه از بیمه دی در راستای هم افزایی و تقویت ظرفیت‌های بانک و بیمه، سرمایه انسانی جوان، متخصص و متعهد را در گروه مالی دی مهم ترین مزیت رقابتی و رمز موفقیت و پویایی شرکت های زیرمجموعه آن دانست و بر اعتماد هر چه بیشتر به جوانان نخبه و اجرای اصل جانشین پروری تاکید کرد.

در این نشست، محمدرضا کشاورز، مدیرعامل بیمه دی ضمن قدردانی از حضور رییس هیئت مدیره بانک دی و هیئت همراه، گزارش عملکردی از فعالیت ها، دستاوردها و اقدامات آتی شرکت بیمه دی ارائه کرد.

کشاورز با اشاره به روند رو به پیشرفت فعالیت های بیمه دی در سال های اخیر گفت: بیمه دی در صنعت بیمه کشور جایگاه مطلوبی دارد و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در پایان سال ۱۳۹۸ به عنوان پر‌بازدیدترین شرکت در صنعت بیمه کشور شناخته شد و بالاترین سطح توانگری صنعت بیمه را به خود اختصاص داد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی، کسب رتبه اول در حوزه بازده حقوق صاحبان سهام و جایگاه سوم در بین شرکت‌های خصوصی صنعت بیمه را از جمله دستاوردهای بیمه دی در سال های اخیر دانست و گفت: بیمه دی همچنین موفق شد به دلیل اقدامات موثر و هدفمند در بیست و دومین همایش شرکت های برتر ایران، در رده بندی گروه موسسات بیمه ای در دو زمینه «شاخص فروش» و «بهره وری کل عوامل» بر اساس انتخاب سازمان مدیریت صنعتی، رتبه نخست را کسب کند و در صدر شرکت های بیمه ای کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به ارائه خدمات ویژه بیمه دی به خانواده معزز شهداء و جامعه بزرگ ایثارگری گفت: خدا را شاکر هستیم که طی سه سال متوالی توانستیم قرارداد درمان خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری را اجرا کنیم که در همین راستا می توان به اقدامات و ارائه خدماتی از جمله راه اندازی شعبه تخصصی ایثارگران، تشکیل ساختار سازمانی و استقرار نیروی انسانی، عقد قرارداد با بیش از ۶۰۰۰ مرکز درمانی، تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و پروفایل اختصاصی ایثارگران با هدف نظارت بر وضعیت سلامت ایثارگران اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی در پایان سخنانش ضمن تشریح برنامه های آتی شرکت بیمه دی، نگهداشت سودآوری پایدار از طریق توانمندسازی شبکه فروش، توسعه فروش با رعایت مدیریت ریسک و تناسب پرتفوی سازمانی و انفرادی، تهیه سند راهبردی توسعه کسب و کار دیجیتال، حفظ توانگری شرکت در سطح یک و استفاده از ظرفیت نگهداری ریسک متناسب با توانگری شرکت را از مهم ترین چشم اندازهای شرکت بیمه دی برشمرد.

عباسعلی بنی صفار، رییس هیئت مدیره بیمه دی نیز در این نشست ضمن قدردانی از حمایت های بانک دی از بیمه دی درباره روند شکل گیری بیمه و تاریخچه فعالیت ها و اقداماتش گزارشی ارائه کرد.

در پایان این نشست، دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت مدیره بانک دی از سامانه منظومه دیدار بیمه دی رونمایی کرد.

گفتنی است با استفاده از خدمات این سامانه، مشتریان می توانند بیمه خودرو، ثالث و بدنه را به صورت آنلاین خریداری کنند. همچنین این سامانه امکان بازدید خسارت خوردو از طریق اپلیکیشن و خرید بیمه کرونا را فراهم کرده است و در حوزه بیمه سلامت نیز مشتریان می توانند ریز اطلاعات درمان خود را دریافت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.