×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۶ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 26 May , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی را به فعالان عرصه اطلاع‌رسانی، به‌ویژه همکاران گرامی در مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل این شرکت تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه؛ علی عبداله پور افزود: روابط‌عمومی به‌عنوان آیینه تمام‌نمای انتظارات مردم از سازمان‌ها و شرکت‌ها عمل می‌کند که بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است.

این روز بهانه‌ای ا‌ست که به یاد آوریم پیشرفت و توسعه یک جامعه بیش از همه در گرو سازوکارهایی چون توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان‌ها به‌منظور افزایش سطح مشارکت عمومی و پاسخگو بودن است و روابط‌عمومی به‌عنوان یک سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی و شرکتی باید آن را محقق کند.

وی با اشاره به اینکه مأموریت انجام این مهم در هر مجموعه جزء وظایف اصلی روابط‌عمومی است تصریح کرد: نقش روابط‌عمومی شهر زیرزمینی باتوجه‌به حجم مخاطبانی که روزانه از آن استفاده می‌کنند، کار گسترده‌ای است زیرا انتقال پیام و اطلاعات میان این حجم از افراد، با گستردگی خطوط و تعداد ایستگاه‌های که متروی تهران وظایف روابط‌عمومی را بیشتر می‌کند.

عبداله پور گفت: روابط‌عمومی تنها نه به‌عنوان یک اداره تشریفاتی و اجرایی، بلکه به‌عنوان بازوی توانمند مشورتی و مدیریتی و عنصری مهم در ارتقا و پیشرفت هر سازمان و شرکت، جایگاه ویژه‌ای دارد و به‌عنوان پل ارتباطی با افکارعمومی و همچنین ارتباط مدیران و کارکنان عمل می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.