×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024
تبریک مدیرعامل اموال تملیکی به مناسبت هفته روابط عمومی

اقتصادزمانه : مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به مناسبت هفته روابط عمومی ،پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی با صدور پیامی فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت “روز جهانی ارتباطات” و هفته روابط عمومی را گرامی داشت.در این پیام آمده است؛ بدون شک، توسعه، بدون اطلاع رسانی امکان پذیر نیست و به همین دلیل نقش مهم و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان ها درخشان است.

امروزه نقش آفرینی و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان ها با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری های جدید و دقت و سرعت در امر اطلاع رسانی و ارتباط موفق با مخاطبین بیش از پیش اهمیت دارد.

در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه‌ها ارجحیت دارد به وضوح آشکار شده، نمی‌توان نقش آن را در پیشبرد اهداف یک نهاد یا سازمان نادیده گرفت.

با توجه به اهمیت روابط عمومی به عنوان ویترین و پیشانی ارتباطی بین سازمان با مردم و مسئولین باید با تمهید ابزار و تکمیل نیروی انسانی و تامین مالی، زمینه را برای نقش آفرینی درست و به موقع و ایفای وظیفه سازمانی در شفاف‌سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان فراهم کرد.

اینجانب روز روابط عمومی را به همه تلاشگران این عرصه به ویژه همکاران خود در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تبریک عرض می‌ نمایم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.