×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : نخستین جلسه شورای پژوهش و نوآوری منطقه ۵ در فصل زمستان، با حضور محمدحسین بوچانی مدیرکل مرکز مطالعات شهرداری تهران و محمودکلهری شهردار این منطقه برگزار شد و طی آن از خدمات پژوهشی این منطقه تقدیر شد.


به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، در نشستی با حضور محمد حسین بوچانی، رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران، گشتاسب مظفری، معاون مطالعات و برنامه ریزی مدیریت امور اجتماعی و اقتصادی شهرداری تهران و مریم ابهری دبیر کمیته پژوهشی امور مناطق ، حکم ریاست شورای پژوهش و نوآوری منطقه۵، به محمود کلهری شهردار این منطقه اهدا شد.


محمود کلهری در این جلسه با تاکید بر بحث پژوهش و نوآوری گفت: در منطقه۵، علاوه بر انجام وظایف و ماموریت‌ها تلاش می‌کنیم به موضوعات پژوهشی به ویژه مباحث درآمدی، کشف فرصتها و ایجاد درآمدهای پایدار توجه داشته و با کارگروه های تخصصی مرکز مطالعات همکاری داشته باشیم.


شهردار منطقه ۵ درباره روند پذیرش و ارائه آثار پژوهشی در این منطقه اظهار داشت: نیازها و ضرورت های منطقه پس از شناسایی، توسط شورای پژوهش و نوآوری منطقه۵ بررسی و در سامانه پژوهش یار با نظارت مرکز مطالعات شهرداری تهران به عنوان طرح مصوب بارگذاری می‌شود. پس از بارگذاری تمام اشخاص می‌توانند برای ضرورت و نیاز مطرح شده، طرح، راهکار پروپوزال پژوهشی ارائه کنند.


کلهری با اشاره به اهمیت پژوهش و نوآوری گفت: پژوهش زمینه ساز نوآوری است و چنانچه پژوهش کاربردی و کیفی برای امور مختلف انجام شود به نتایج مطلوب و نوآورانه های مورد نیاز منجر خواهد شد.

بوچانی مدیرکل مرکز مطالعات نیز با تقدیر از اقدامات پژوهشی این منطقه گفت: منطقه۵ با قریب به ۵۰ اثر در قالب طرح و مقاله و پروژه پژوهشی به عنوان تنها منطقه دوستدار پژوهش در شهر تهران بیشترین آثار را در جشنواره نوآوری و پزوهش داشته است.


وی با اشاره به آثار برگزیده در جشنواره پژوهش گفت: دو طرح پژوهشی شهردار منطقه۵ در زمینه مالی و اقتصاد شهری و کشف فرصتها و پتانسیل‌های شهر به عنوان اثر شناسایی و به عنوان طرح پژوهشی برتر معرفی شد .


گفتنی است در این نشست حکم ریاست شورای پژوهش منطقه ۵به محمود کلهری اهدا و از خدمات ایشان در گسترش پژوهش تقدیر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.