×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : به مناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر، پتروشیمی بندر امام از جمعی از کارگران منتخب خود تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، شنبه ۸ اردیبهشت ماه مراسم گرامی داشت هفته کار و کارگر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی با حضور مدیرعامل و جمعی از کارگران منتخب بر اساس شاخصهای عملکرد برگزار شد.

حميدرضا رستمی در این مراسم با اشاره به اهداف آتی و خدمات صورت گرفته در حوزه کارگری اظهار کرد: ازجمله اقدامات مھم و تأثیرگذار در حوزه كارگري، از بین بردن پراكندگي و تنوع قراردادها و نحوه پرداخت حقوق و مزایا محسوب می‌شود كه پیش‌ازاین، وجود برخي تبعیض ھا و نابساماني ھا اعتراض جامع كارگري را به همراه داشت.

وی با بیان عدم تفاوت ما بین کارگران و دیگر کارکنان گفت: کارکنان پتروشیمی بندرامام به دو بخش کارفرمایی و پیمانکاری تقسیم می شود و سعی ما بر این بوده که با اختصاص سرویس مشترک، البسه ستادی مشترک، اعطای تسهیلات بانکی کم بهره، پرداخت پاداش های مناسبتی و تقویمی، مساوات و برابری را رعایت کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام افزود: براي نخستین بار در شرکت انتخاب نماینده كارگري به‌منظور سهولت و تسریع در ارتباط كارگران با شركت برگزار و با مشخص شدن اعضاي اصلي و علی‌البدل بر اساس قانون، برگزاري جلسات متعدد و مستمر، پوشش بیمه تکمیلی و افراد تحت تکفل از دیگر اقدامات نهایی و اجرایی شده بشمار می آید. وی در پایان توضیحات خود به طبقه بندی مشاغل اشاره و تصریح کرد: طرح طبقه بندی مشاغل در چارچوب قانون و توسط پیمانکار با هماهنگی هلدینگ خلیج‌فارس، در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

در حاشیه این مراسم، نماینده منتخب کارگری ، متنی را خطاب به مدیرعامل قرائت کرد و مراتب رضایتمندی و تشکر را از طرف کارگران به سمع و نظر وی رساند. در این مراسم از کارگران منتخب با اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی، تجلیل و تشکر به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.