×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024

اقتصادزمانه : نشست راه اندازی هیات اندیشه ورز تسهیلگری ازدواج شهر تهران با حضور دکتر احمد احمدی صدر رئیس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمدی صدر در این نشست با اشاره به اینکه راه مردمی سازی در کشور ما به ترکستان رفته است گفت: چرخ این کشور راه نمی افتد مگر اینکه از ظرفیت های مردمی به درستی استفاده شود. کسی که خودش درد کشیده، درد را می شناسد و ما الان از درون این درد می گوییم که مردم مشارکت واقعی در اداره ساختار کشور را ندارند و حتی خود مردم هم که به پشت میز می روند، گاهی فراموش می کنند که جزو همین مردم بوده اند.

⏪وی با اشاره به تجربیات ساماندهی معتادین متجاهر در کلانشهر تهران اذعان داشت: در حوزه معتادین متجاهر گاهی جوری از معتاد حرف زده می شود که انگار کسی در خانواده اش معتاد نداشته است و وقتی می گوییم معتاد متجاهر مثل خانواده ماست، تعجب می کنند.

⏪ دکتر احمدی صدر ادامه داد: نقش حاکمیت این است که تکیه گاه کنار نهال مردم باشد یعنی به قول شهید حاج قاسم سلیمانی نباید بین مردم خط کشی کرد و حاکمیت باید کمک کند تا این نهال مردمی با تکیه به حاکمیت، ریشه و ساقه بدهد و وقتی قطور و توانمند شد و میوه داد، حاکمیت خودش را کنار بکشد و از دور به حمایت خود ادامه دهد اما در حال حاضر ما میخواهیم خودمان نقش ریشه و ساقه و برگ و میوه را بازی کنیم و در نهایت هم میوه خوب و مناسبی نخواهیم داد.

⏪رئیس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه وقتی اصول را در تاب آوری اجتماعی رعایت نکنیم مردم معترض میشوند، تاکید کرد: اصل حاکمیت، خدمت به مردم است. با چاپ بنر و پوستر نمی شود کار فرهنگی کرد . حاکمیت باید در کنار مردم با خرد جمعی و عقول دانشمندان و نخبگان و صاحبان تجربه به اداره کشور بپردازد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.