×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : بلوبانک به عنوان استارتاپ پیشرو حوزه نئوبانک ایران، در ابتدای سال جاری از سرویس جدیدی رونمایی کرد که می‌تواند خیال شما را کمی از بابت قیمت‌ها و هزینه‌های خرید‌های روزانه راحت کند. در سرویس جدید بلوبانک هنگام خرید از فروشگاه‌های تعیین شده، مقداری از هزینه به عنوان تخفیف به حساب شما باز می‌گردد.

تصور کنید اقلام ضروری و موردنیاز خانه شما رو به اتمام است و زمان خرید دوره‌ای یا ماهانه شما رسیده است. به فروشگاه مورد نظر می‌روید. هنگام انتخاب و خرید آن اقلام و همچنین مشاهده قیمت‌ها متوجه می‌شوید هزینه نهایی چیزی فراتر از محدوده تصور شماست. حال یا باید از خرید چند قلم صرف نظر کنید و یا باید هنگام بازگشت با احساس ندامت از صرف هزینه اضافی دست و پنجه نرم کنید. البته که گزینه‌های دیگری از قبیل حذف خریدهای غیرضروری، یافتن زمان و مکان حراج‌ها هم پیش‌ روی شما موجود است؛ اما یک گزینه دیگر در این میان وجود دارد که هم شما را از جست‌وجو برای حراجی‌ها خلاص می‌کند هم باعث می‌شود تمامی خریدهای دلخواه‌تان را بدون نگرانی از هزینه آن‌ها انجام دهید. آن گزینه گرفتن تخفیف است و خبر خوب اینکه دیگر نیازی نیست شما این کار را انجام دهید. فقط کافیست هزینه را با بلوکارت خود پرداخت کنید؛ باقی ماجرا به سادگی برای شما پیش می‌رود.

اپلیکیشن بلو خود را باز کنید، وارد منوی پاداش شوید، در اینجا از میان فروشگاه‌های موجود یکی از آ‌نها را انتخاب و برای خرید به آنجا مراجعه کنید. حالا دیگر فرایند گرفتن تخفیف را بلوبانک برای شما انجام می‌دهد. کافیست هزینه را با بلوکارت خود و از طریق کارت‌خوان‌های سامان کیش (سپ) پرداخت کنید. سرویس پاداش به دو روش مقداری را از هزینه را برای شما کاهش می‌دهد.

برگشت پول

در این روش پس از اینکه خرید خود را انجام دادید و فاکتور آن را پرداخت کردید، پس از مدت کوتاهی درصدی از وجه پرداختی به عنوان پاداش خرید با بلوکارت، به حساب شما برمی‌گردد. این سرویس به عنوان یکی از خدمات پیشرو بانکی توسط بلوبانک ارائه می‌شود.

تخفیف لحظه‌ای

شیوه دیگر دریافت پاداش، تخفیف لحظه‌ای خرید است. در این روش هنگام پرداخت وجه خرید، مبلغ کل و وجهی که باید پرداخت کنید در فاکتور درج می‌شود و در نهایت شما مبلغی را پرداخت می‌کنید که شامل تخفیف شده است.

در حال حاضر بلوبانک با همکاری بیش از ۱۰ هزار فروشگاه در سطح کشور امکان بهره‌مندی از چنین سرویسی را برای شما فراهم کرده است و بر اساس علایق شما به مرور بر تعداد این فروشگاه‌ها افزوده می‌شود.

از طریق منوی «پاداش» اپلیکیشن بلوبانک می‌توانید فهرست فروشگاه‌های منتخب و آدرس شعب آن را مشاهده کنید. با فعال کردن موقعیت مکانی گوشی، نزدیک‌ترین شعبه فروشگاه به محل زندگی‌تان برای شما به نمایش درمی‌آید. خدمات سرویس بلوبانک با همکاری شرکت بامن توسعه یافته است.

چنین سرویسی یک امتیاز پنهان دیگری نیز برای شما در پی دارد و آن این است که طی خریدهای متعدد از این فروشگاه‌ها علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف و پاداش، می‌توانید از خدمات وفاداری آن‌ها مانند قرعه‌کشی‌ و جوایز ویژه و … نیز بهره‌مند شوید. بنابراین اگر تا به‌حال به هردلیلی متوجه این سرویس محبوب نشده بودید همین الان آن را فعال کنید و از این پس با بلوکارت خود به خرید بروید تا مقداری از هزینه‌های خرید خود را کاهش دهید.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، لطفا به نشانیhttps://blubank.com مراجعه کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.