×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

اقتصاد زمانه : بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اختصاص مبلغ ۵ میلیارد ریال پروژه نیمه‌تمام مرکز پزشکی هسته‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد را تکمیل می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با حضور «مهرداد آرمین» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان و دکتر «محمد غلام نژاد» رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، تفاهم‌نامه کمک به پروژه نیمه‌تمام مرکز پزشکی هسته‌ای استان امضا شد.
در این دیدار آرمین بیان داشت: در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نسبت به حوزه بهداشت و درمان نگاه ویژه‌ای داریم و در طی این سال‌ها مخصوصاً ایام شیوع کرونا همیشه سعی کرده‌ایم در کنار کادر درمان باشیم.
وی افزود: این بانک با فعالیت تخصصی در حوزه قرض‌الحسنه و گسترش خدمات نوین خود، قصد دارد همه اقشار جامعه از برکت قرض‌الحسنه بهره‌مند شود.
آرمین تصریح کرد: این بانک در دوران کرونا فقط در یک مورد و در استان ما، بیش از ۱۵ میلیارد ریال بابت خرید اقلام درمانی مورد نیاز، در قالب عمل به مسئولیت‌های اجتماعی مشارکت داشته که در ادامه همان نیت خیر مدیران ارشد بانک نسبت به استان، مجوز مشارکت در تکمیل پروژه نیمه‌تمام مرکز هسته‌ای استان صادر شده است. امید داریم با تسریع در ساخت این مرکز، گام مهمی در خدمت به مردم استان بر داریم.
غلام‌نژاد در ادامه از تلاش این بانک در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، تشکر کرد و افزود: رضایتمندی مردم و همکاران ما در دانشگاه از این بانک، نشانه خوبی ست که بانک در مسیر درستی قرار دارد و همراهی این بانک در دوران کرونا را فراموش نخواهیم کرد.
وی افزود: از اینکه مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نسبت به حوزه بهداشت و درمان نگاه ویژه‌ای دارند قدردانی می‌کنیم. این دانشگاه از همه ظرفیت‌های خود در سراسر ایران برای تکمیل پروژه‌ها و خدمت هر چه بهتر به مردم، استفاده خواهد کرد.
در پایان جلسه، تفاهم نامه مشارکت در تکمیل پروژه نیمه تمام مرکز هسته‌ای دانشگاه، توسط آرمین و غلام‌نژاد امضا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.