×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: هتل “ایبیس” تهران ازنظر رعایت نظافت و پروتکل های بهداشتی با رای مسافران اسنپ تریپ به عنوان هتل برتر سال ۱۳۹۹ انتخاب شد.


به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، سمانه یوسفی گفت: در سال ۱۳۹۹ از میان نظرسنجی صورت گرفته از میهمانان اسنپ‌تریپ، هتل های فرودگاهی با بالاترین امتیاز به علت رعایت دقیق مصوبات ستاد مقابله با کرونا برای سفر امن و سلامت در درگاه فروش معرفی شد.
وی افزود: رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، سبب شد تا تیم‌های ورزشی کشور مانند تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در فروردین ماه امسال این هتل را قبل از عزیمت به مسابقات بین المللی برای اقامت اعضای تیم خود انتخاب کنند.
یوسفی اضافه کرد: همچنین برخی شرکت‌ها و مجموعه‌های اقتصادی بنام که همه ساله گردهمایی‌های خود را خارج از تهران و در شهرهای دیگر کشور و یا جزایر خلیج فارس برگزار می کردند، برگزاری برنامه های خود را به این هتل منتقل کردند.
شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه های گروه مالی گردشگری است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.