×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

صبح امروز در مراسمی با حضور مدیران عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و بانک تجارت، تفاهم نامه همکاری های دو جانبه به امضا رسید.

به گزارش اقتصاد زمانه، بر اساس این تفاهم نامه از این پس بانک تجارت متعهد می شود در قبال تمرکز فعالیتهای پولی و بانکی، اعم از ارزی و ریالی شرکت چادرملو و شرکت های زیر مجموعه، انواع خدمات مالی و بانکی را به این شرکت ارائه نماید .
این تفاهم نامه با اعتبار ۲ ساله منعقد شده است و در صورت توافق طرفین برای سالهای بعد نیز قابل تمدید است .
ازجمله موارد مورد توافق طرفین، افتتاح انواع حسابهای ارزی و ریالی، تعیین حد اعتبار و گشایش انواع اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی ، صدور و تعیین حد اعتبار انواع ضمانت نامه های ارزی و ریالی، ، اعطای انواع تسهیلات در قالب عقود اسلامی ، تامین مالی شرکت های زیر مجموعه از طریق انعقاد قراردادهای جداگانه ، انجام کلیه امور مربوط به سهام، همچون پذیره نویسی و سبد گردانی توسط کارگزاری بانک تجارت ،همچنین شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موافقت کرد نسبت به انتقال بخشی از حسابهای شرکت و شرکت های زیر مجموعه به بانک تجارت اقدام نماید .
به گزارش روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، در آئین انعقاد این تفاهم نامه، مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت چادرملو با تشکر از همکاری های بانک تجارت که تاکنون با شرکت چادرملو داشته است اظهار امیدواری کرد: با انعقاد این تفاهم نامه، سطح همکاری های دو جانبه افزایش یابد . وی همچنین با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات ناشی از تحریمهای ظالمانه افزود: بر این اعتقادم که توسعه اقتصادی کشور با اتکا به توانمندی های مالی و سرمایه گذاری های شرکت های بزرگ معدنی و صنعتی بخوبی امکان پذیر است و با این اقدامات می توانیم بار بزرگی از روی دوش دولت برداریم چرا که در این شرایط نمی توان انتظار داشت دولت به تنهایی در جهت توسعه اقتصادی گام بردارد.
وی افزود چادرملو آمادگی کامل دارد تا با اجرای طرح های توسعه بخش خود و با استفاده از تسهیلات بانکی، مسیر توسعه و اشتغال را طی کند و خوشبختانه از حمایت های وزیر محترم صمت و مقامات استانی نیز برخوردار است .
بر اساس همین گزارش دکتر دولت آبادی، مدیر عامل بانک تجارت نیز با تشکر از حسن نظر مدیر عامل چادرملو در توسعه روابط مالی با بانک تجارت و تقدیر از دیدگاههای توسعه گرایانه مهندس ناصر تقی زاده که در هر جا که مسئولیت پذیرفته اند منشاء خدمات ارزنده ای برای کشوربوده اند افزود: همانطوریکه پیشتر این بانک در پروژه عظیم شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به مناطق مرکزی ایران در تامین مالی آن سهیم بوده است، امیدواریم بتوانیم نقش اثر بخشی در تامین مالی طرح ها و پروژه های در دست اقدام شرکت چادرملو و زیر مجموعه های آن نیز داشته باشیم .
در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری میان دو طرف امضا و مبادله گردید .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.