اقتصاد زمانه : انتشار دستاوردهای کسب شده، منجر به ایجاد احساس رضایت در ذینفعان، میشود و از جمله رسالتهای روابط عمومیها، است.
به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، بیژن رمضانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه با اعلام این مطلب افزود: انتشار اخبار و اطلاعات دستاوردهای حوزههای اقتصادی و بازار سرمایه شرکتهای متبوع، منجر به اعتلای برند و افزایش مطلوبیت میشود.
وی تصریح کرد: بازنشستگان ذینفعان اصلی این هلدینگ هستند و اطلاع رسانی دقیق از مسیر صحیح از جمله حقوق اصلی آنان، است.
او افزود: ایجاد درگاه شفافیت در صندوق بازنشستگی کشوری با رویکرد اطلاع رسانی صحیح به ذینفعان انجام شده و انتظار میرود در شرکتهای تابعه نیز به صورت رویه پیگیری و پیروی، شود.
رمضانی همچنین با اشاره به پتانسیل موجود در شرکتهای تابعه استانی، خواستار همگرایی بیشتر در راستای آگاهی بخشی، با بهره گیری از شبکههای نوین ارتباطی و کانونهای بازنشستگان، شد.
گفتنی است، در این کارگاه آموزشی و با حضور حامد شمس رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به مباحث حوزه شبکههای اجتماعی، بحرانهای خبری، عملیات روانی و ضد رسانه، روابط عمومیهای نوین شبکهای و ترفندهای نوین روابط عمومی تجاری، نیز پرداخته شد.