×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و مجتمع سیتی‌استار مشهد قرارداد همکاری امضا کردند.

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و مجتمع سیتی‌استار مشهد ۱۵ دی‌ماه سال جاری با حضور دکتر رسول محمدی عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مدیران عالی‌رتبه ستادی و مالکین این مجتمع در محل ستاد مرکزی این بنگاه اقتصادی خصوصی برگزار شد.

مشارکت در راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین‌ فروشگاه‌های رفاه و همکاری دوجانبه در جهت توسعه برند در راستای تحقق هدف توسعه شتابان با توجه به تعهدات و موارد توافق‌شده ازجمله مفاد این قرارداد همکاری است.

رسول محمدی، عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد همکاری گفت: «امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه آغازگر اتفاقات خوب در عرصه اقتصاد کشور باشد و بتوان نتایج مثبت آن را به‌زودی مشاهده کرد. انعقاد این قرارداد در راستای تحقق هدف توسعه شتابان فروشگاه‌های رفاه و گسترش شعب در مجتمع‌های موفق و پررونق در سراسر کشور است. ما در سال‌های اخیر همواره خود را به‌عنوان شریک مجتمع‌ها می‌دانیم. شهر مقدس مشهد با توجه به موقعیت زیارتی و سیاحتی و برخورداری از شرایط خوب اقتصادی می‌تواند محل مناسبی برای گسترش شعب فروشگاه‌های رفاه و همچنین کمک به رونق اقتصادی منطقه و کشور باشد. چنین اقداماتی همگام با پروژه‌های بزرگ جهانی در راستای توسعه و پیشرفت اقتصادی در کشورهای پیشرفته در حال انجام است که با همین همت و اراده می‌توان در انجام این پروژه‌ها در ایران نیز موفق بود و نتایج مثبت گرفت.»

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: «در سال‌های اخیر شرکت رفاه به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی و خدمت‌رسان به مردم، با ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی قرارداد همکاری امضا کرده است که از میان آنها می‌توان به قوه قضاییه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان بهزیستی، سازمان غذا و دارو، بانک‌های معتبر کشور، همراه اول و شرکت ارتباطات مبین‌نت، مجتمع تجارت جهانی فردوسی،شرکت ملی پست ایران، بانک پارسیان و… اشاره کرد. امروزه این ظرفیت در فروشگاه‌های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت‌ها، مجتمع‌ها و سازمان‌های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.»

جعفر شگفتی به‌عنوان نماینده مجتمع سیتی‌استار در ادامه این مراسم با ابراز خوشحالی از همکاری با شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اظهار کرد: «هدفمند بودن توسعه فروشگاه‌های رفاه در سراسر کشور، قدمت و اعتبار این شرکت و رفتار حرفه‌ای همکاران رفاه از عوامل اصلی ترغیب مجموعه سیتی‌استار در آغاز همکاری با فروشگاه‌های رفاه است. ما این رویداد را به فال نیک می‌گیریم.»

گفتنی است مرکز خرید و سرگرمی سیتی‌استار(ستاره شهر) در مهم‌ترین قطب تجارت گردشگری شهر با مساحت ۹۴۰۰ مترمربع و زیربنای کل ۷۳۰۰۰ مترمربع در حال احداث است. این مجتمع مدرن شامل فضای تجاری و اداری با به‌روزترین امکانات فروشگاهی، رستوران، فضای سبز و… است که آن را از دیگر مجتمع‌های تجاری کشور متمایز کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.