×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، با اهدای هزاران بسته غذایی از زلزله زدگان استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت کرد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، محموله حمایتی خود از زلزله زدگان سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد را به همراه تیمی متشکل از پرسنل این شرکت روز گذشته به این مناطق ارسال کرد.

در این محموله که با هدف حمایت از آسیب دیدگان این حادثه به مناطق زلزله زده ارسال شد، ۵۰۰ تخته پتو و ۳۰۰۰ بسته مواد غذایی شامل «حبوبات»، «تن ماهی»، «رب گوجه فرنگی»، «ماکارانی» و «روغن» وجود داشت.

شرکت ارتباطات سیار ایران با اختصاص بیش از ده میلیارد ریال به این پویش، در کنار جمعیت هلال احمر و نهادهای قانونی مشغول توزیع بسته های مذکور در بین هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله زده است.

این حادثه که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت و مصدومیت تعدادی از هموطنان و خسارت به واحدهای مسکونی را سبب شد، در ساعت ۲۲:۰۵ چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه سالجاری به قدرت ۵٫۶ ریشتر در بخش‌هایی از استان کهگیلویه و بویراحمد روی داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.