×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : علی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس گفت: چندین شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد که نماد حمایت ما از شرکت های دانش بنیان هستند. هر شرکت ایرانی که بتواند تجهیزات و قطعات مورد نیاز ما را تولید کند ما از او حمایت خواهیم کرد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، تعدادی از نمایندگان شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در تور فناوری یک روزه (سه شنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰) وارد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شدند.
این نمایندگان پس از بازدید از چند شرکت پتروشیمی در منطقه ویژه، در جلسه ای با کارشناسان شرکت فجر انرژی ظرفیت ها و توانمندی های خود را ارائه کردند. این جلسه در راستای تعامل مؤثر و ایجاد ارتباط نزدیک این شرکت های دانش بنیان با شرکت فجر انرژی برای مطرح شدن مشکلات و نیاز های فن آورانه و بررسی راهکار های اجرایی رفع نیاز ها است.
علی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در جلسه جمع بندی با نمایندگان شرکت های دانش بنیان با تاکید بر حمایت همه جانبه فجر انرژی از شرکت های دانش بنیان و حمایت از ساخت داخل، اظهار کرد: شرکت فجر از ابتدا از شرکت های دانش بنیان حمایت کرده و با اعتقاد به این امر پایبند است.
وی افزود: حتی اگر محدودیت واردات تجهیزات و قطعات برداشته شود ما همچنان با قدرت همکاری خود را با شرکت های دانش بنیان ادامه میدهیم چرا که از زمان تاسیس شرکت و در طول مدت فعالیت کسب و کار، همواره به دنبال توانمند کردن سازندگان و شرکتهای دانش بنیان ایرانی بوده ایم و دستاوردهای مهمی را در این زمینه کسب کرده ایم.
مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس خاطرنشان کرد: چندین شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد که نماد حمایت ما از شرکت های دانش بنیان هستند و درخواست ما این است که با الگوگیری از این شرکت ها تعامل خود را با ما افزایش دهند. هر شرکت ایرانی که بتواند تجهیزات و قطعات مورد نیاز ما را تولید کند ما از او حمایت خواهیم کرد.
نمایندگان شرکت دانش بنیان در این نشست تاکید کردند که آماده همکاری با شرکت فجر در عرصه های مختلف هستند. جواد علیپور از مدیران پارک علم و فناوری پردیس در این جلسه اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم حمایت از شرکت های دانش بنیان و ایجاد تعامل و همکاری میان آنها و صنایع مورد نیاز است.
گفتنی است که شرکت فجر انرژی خلیج فارس در دومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل با سه شرکت داخلی ۳ تفاهم‌نامه و در اولین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل ۵ تفاهمنامه ‏ساخت و تامین تجهیزات مورد نیاز این مجتمع را منعقد کرده است.‏
همچنین لازم به ذکر است که سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل اسفند ماه سال جاری با حضور شرکت های تولیدی و دانش بنیان در جزیره کیش برگزار خواهد شد. شرکت فجر انرژی، اهداف توسعه همکاری های خود را در این قالب تعریف کرده و پیگیری می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.