×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نخستین همایش روابط عمومی برتر منطقه آزاد اروند؛ با شعار «اروند خاستگاه روابط عمومی ایران»، خبر داد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ حیدر جعفردریس ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: امروز ارتباطات حرف اول را در معرفی سازمان ها و نهادها را می زنند و روابط عمومی ها نیز نقش شفاف سازی عملکرد سازمان متبوع خویش را برعهده دارند.

وی برپایی همایش روابط عمومی برتر را گامی در راستای توانمند سازی این واحدهای اثر گذار دانست و گفت: این همایش با موضوعات روابط عمومی الکترونیک، توسعه شبکه ها و رسانه های اجتماعی، آموزش، تولید محتوا و اطلاع رسانی اپیدمی کرونا و با حضور اساتید این فن؛ احمد یحیایی ایله ای و سیدفضل الدین موسوی نویسنده و مدرس ارتباطات و خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران؛ جهت ارزیابی روابط عمومی های منطقه، برگزار می شود.

جعفردریس روابط عمومی نفت در آبادان را به نوعی نخستین نهاد رسمی روابط عمومی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به پیشینه این اداره مهم در منطقه، تلاش خواهیم کرد تا با اطلاع رسانی دقیق، اقناع و ترغیب و توسعه مشارکت؛ نقش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند را در راستای اهداف کلان این نهاد به درستی ایفا کنیم.

اولین همایش روابط عمومی برتر منطقه آزاد اروند فردا سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۱۴ در محل سالن همایش های سازمان منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.