×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024
ادامه روند جمع آوری زباله گردها از منطقه ۴ در سال جدید

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۴ از اجرای طرح ساماندهی و جمع آوری زباله گردها و کتفی ها از سطح معابر منطقه خبر داد و گفت: طرح مبارزه با آسیب های اجتماعی از جمله زباله گردها و کتفی کولی ها در سال جدید ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ “علی اصغر کمالی زاده” در این باره گفت: یکی از مشکلات و معضلات موجود در شهرهای بزرگ به ویژه کلانشهر تهران، وجود افراد کتفی کولی ها و زباله گردها بوده که در طول شبانه روز مشغول جمع آوری و پاره کردن کیسه های زباله هستند؛ این افراد گاهی به صورت گونی بر دوش و گاهی به همراه چرخ دستی ها در جستجوی زباله هستند.

وی افزود: این افراد با جست و جو در زباله ها و واژگونی سطل های زباله اقلام مورد نیاز خود را از مخازن جدا کرده و پس از پر شدن کیسه هایی که بر روی کتف یا چرخ دستی های آنها قرار دارد، با مراجعه به مراکز غیرمجاز جمع آوری ضایعات آنها را به فروش می رسانند.

شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: در راستای ساماندهی و جمع آوری این افراد از سطح منطقه در سال جدید تاکنون ۴۰۱ مورد عوامل کتفی و کولی، ۳۸۸ چرخی و ۱۷۱۴ خشال توسط عوامل نواحی ۹گانه از سطح منطقه جمع آوری شده است.

کمالی زاده ادامه داد: رسیدگی به مطالبات و خواسته های شهروندان جزو وظایف اصلی مدیران شهری است و زدوده شدن چهره شهر از کتفی کولی ها و زباله گردها همواره یکی از خواسته های اصلی مردم بوده است.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: این طرح همچنان ادامه خواهد داشت و شهروندان شمال شرق تهران در صورت دیدن این افراد می توانند باسامانه ۱۳۷+ تماس گرفته و مدیریت شهری را از این امر مطلع سازند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.