×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024

اقتصاد زمانه : مدیر توسعه و راهبری بازار بیمه باران، با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت‌های توسعه شبکه فروش در صنعت بیمه گفت: اجزای شبکه فروش به مثابه پلی ارتباطی هستند که میان شرکت‌های بیمه‌ای و آحاد جامعه پیوند برقرار می‌کنند؛ هرچه شبکه فروش کارآمدتر و توانمندتر باشد، این پل ارتباطی مستحکم‌تر خواهد بود.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی، محمد غلامرضایی، توسعه انواع اجزای شبکه فروش را استراتژی کلیدی و جزء مهم‌ترین اهداف بیمه باران دانست و افزود: از بدو فعالیت شرکت بیمه باران تاکنون، یکی از محورهای مورد توجه و تمرکز ما، ساختاردهی و توسعه کمی و کیفی شبکه فروش بوده است و تلاش کردیم با گذشت کمتر از یک سال از آغاز فعالیت‌مان همواره به این عهد وفادار باشیم. در همین راستا، پس از برگزاری اولین جشنواره فروش با نام سرآغاز که ویژه کارگزاران رسمی بیمه برنامه‌­ریزی شده بود، از ابتدای دی‌ماه جشنواره فروش رویش، با هدف تکریم و تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌های انواع اجزای شبکه فروش بیمه باران آغاز شد تا ضمن تقدیر از عملکردهای مطلوب و شایسته، انگیزه مضاعفی به کارگزاران و نمایندگان رسمی بیمه باران به­‌منظور ترویج فرهنگ آتیه‌اندوزی و بیمه زندگی داده شود.

بنابراین گزارش، در جشنواره رویش که تا تاریخ ۲۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت، بیمه‌نامه ترنم باران و بیمه‌نامه تبسم باران دو محصول بیمه زندگی هدف هستند و تعداد بیمه‌نامه صادره، مبلغ حق­ بیمه وصولی، کیفیت فروش از طریق مطالعه شاخص تعداد سال­‌های بیمه­‌نامه و …، در طی این جشنواره ملاک سنجش عملکرد خواهد بود.

غلامرضایی در ادامه تصریح کرد: طی مدت برگزاری جشنواره، گزارش‌های روزانه و هفتگی عملکرد جشنواره از بابت تعداد بیمه‌نامه صادره، حق­ بیمه صادره و وصولی به تفکیک رشته‌های بیمه‌ای به انضمام چندین شاخص عملکردی دیگر مستمراً محاسبه و گزارش­گری خواهد شد.

در پایان این جشنواره به شبکه فروش رتبه اول جایزه‌ای ۴۰ میلیون تومانی، به رتبه دوم جایزه‌ای ۳۰ میلیون تومانی و به رتبه سوم جایزه‌ای ۲۰ میلیون تومانی اهدا خواهد شد، علاوه بر آنکه میزان زیادی جوایز فرعی نیز پیش­‌بینی شده است که به شبکه­‌فروش واجدشرایط که دارای برترین عملکردها باشند، تقدیم خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.