×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در نشست هم اندیشی با دبیران شورایاری محلات ۲۹ گانه منطقه ۵ گفت: روند اجرای پروژه های توسعه محلی مطلوب است و با برآوردهای انجام شده تا پایان سال مالی در اردیبهشت ماه،این پروژه ها به اتمام می رسد و مراحل مطالعاتی احداث ۱۴۵ پروژه سال آتی در دست اجرا ست.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران که برای بازدید از پروژه های عمرانی منطقه ۵ در این منطقه حاضر شده بود در ادامه در نشست هم اندیشی با دبیران شورایاری محلات ۲۹ گانه منطقه ۵ شرکت کرد و به انتقادات ، پیشنهادات و نظرات آنها گوش سپرد.

وی افزود: باید تکلیفمان با خودمان، شهرمان، شورای شهر، مردم محله و شهرداری مشخص باشد. ما همه نمایندگان مردم هستیم و همه در اصل باید در یک سری از مبانی به فهم مشترک برسیم. قطعا اختلاف نظر و دیدگاه هست اما باید در عمده مسائل به یک رویکرد مشترک برسیم. این از مهمترین مشکلات نظام کلان تصمیم گیری ماه هست. در دوره کنونی مدیریت شهری در مبانی به یک فهم مشترک رسیدیم و باید این را به یک الگو تبدیل کنیم و در این باره بحث کنیم و این به گفتگوی اجتماعی بسیار نیاز دارد.

سالاری در ادامه با بیان اینکه شهرها به سازه ها و پروژه های بزرگ مقیاس تبدیل شده بودند اذعان داشت: در دوره جدید مدیریت شهری تبعات جبران پروژه های بزرگ مقیاس شهری مطالعه و مشاهده شد که محلات فراموش شده اند.

وی مهمترین نیاز جامعه شهری را گفتگو دانست تا همه به یک مفاهیم و همفکری برسند و اذعان داشت: منطقه ۵ با این گستردگی و مطالبه گری نیاز دارد تا بیشتر در زمینه مسائل مختلف همفکری شود.این مطالبه گری و این حجم از آدم ها با این مناصب و جایگاه ها بدون هیچ درخواستی نقد دارند و این ارزشمند است.

سالاری تاکید کرد: این منطقه از مناطق استراتژیک است که هم محلات برخوردار دارد هم کم برخوردار و پروژه های توسعه محلی در آن محور شده است و این یعنی توجه به زندگی. به نظرم در این منطقه می توان حتی در هر محله ۱۰ پروژه توسعه محلی انجام داد چرا که به شدت رضایتمندی می آورد و باعث انرژی مثبت نزد مدیران نیز می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.