×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : پیش فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا، ویژه دی ماه ۱۴۰۰ از روز پنجشنبه آغاز مي شود.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از سايپانيوز، طرح جدید فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه آغاز می شود و تا ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۶ دی ماه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است فرصت مشارکت در پيش فروش های يكساله و مشاركت در توليد محصولات سایپا براساس آیین نامه های ابلاغی دو روز کاری است اما گروه خودروسازی سایپا برای افزایش رضایت مشتریان و تسهیل جهت مشارکت بیشتر در این طرح ها، امکان ثبت نام در روزهای پنجشنبه و جمعه را نیز فراهم کرده است.

در این طرح های پیش فروش، گروه خودروسازي سايپا ۶ محصول شاهين.جی ، كوييك.اس، كوييك.آر با گيربكس معمولي، كوييك با گيربكس معمولي، ساينا.اس و وانت ۱۵۱ اس.ای با موتور ام.۱۳ را عرضه مي كند.

متقاضيان خرید این محصولات مي توانند از طريق سايت https://saipa.iranecar.com/ در يكي از روش هاي پيش فروش يكساله و پيش فروش مشاركت در توليد و يا هر دو روش ثبت نام كنند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در روز قرعه کشی، ابتدا منتخبین روش پيش فروش يكساله مشخص مي شوند و در صورت انتخاب برای این طرح، متقاضي در قرعه كشي پيش فروش مشاركت توليد، شركت داده نخواهند شد.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته برندگان قرعه کشی دو روش پيش فروش يكساله و پيش فروش مشاركت در توليد ۷۲ ساعت فرصت دارند که نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.