×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024

اقتصادزمانه : سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق با هدف معرفی و شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و آگاهی رسانی از برنامه ها، اقدامات و قوانین سیاست گذاران با حضور دکتر علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو و دکتر محمود کمانی، معاون وزیر نیرو، دوشنبه، دوم بهمن ماه آغاز بکار می کند.

به گزارش روابط عمومی ساتبا، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق با هدف معرفی ظرفیت ها و توانمندی ها و فناوری های خارجی و داخلی شرکت های تولیدکننده و دانش بنیان در حوزه انرژی های تجدیدپذیر و سرمایه گذاران بخش خصوصی و مشارکت سیاست گذاران حاکمیتی برای ارایه برنامه های راهبردی کوتاه مدت و بلندمدت به منظور پاسخ به نیازهای آینده انرژی کشور، اعلام تصمیمات دولتی، آگاهی بخشی از قوانین و مقررات وضع شده، چگونگی تسهیلات ارایه شده از سوی دولت جهت تسهیل سرمایه گذاری، ارایه پتانسیل ها و مدل های سرمایه گذاری و نیز هم اندیشی جهت ارائه راهکار برای حل چالش های پیش روی سازمان ها و شرکت فعال در حوزه انرژی از دوم بهمن ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود.

حدود ۱۰۰ شرکت داخلی و ۱۳ نمایندگی شرکت های خارجی در حوزه انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق در چهار سالن نمایشگاهی با حدود ۱۱۳ غرفه نمایشگاهی در فضایی به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع به ارایه دستاوردها و محصولات تولیدی و تجاری خود در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق خواهند پرداخت.

در این دوره از نمایشگاه، نمایندگانی از کشورهای فرانسه، آلمان، اتریش، چین و ژاپن به ارایه توانمندی ها و پتانسیل های سرمایه گذاریشان خواهند پرداخت؛ شرکت های مشارکت کننده در نمایشگاه بین المللی تجدیدپذیر و بهره وری برق از گروه های مشاوران، پیمانکاران، تولیدکنندگان، تامین کنندگان و سرمایه گذاران هستند.

در این نمایشگاه نشست ها و کارگاه های تخصصی برگزار و علاوه بر آنکه تشکل ها و انجمن های فعال در حوزه تجدیدپذیر و بهره وری برق نیز در این نمایشگاه حضوری پررنگ و فعال خواهند داشت. یک پاویون نیز برای برگزاری نشست ها و جلسات تخصصی گروه های بهره وری برق درنظرگرفته شده است

این نمایشگاه در روز های دوشنبه، دوم تا پنج شنبه، پنجم بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ برای بازدید علاقه مندان برپاست.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.