×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصادزمانه : شهرداری منطقه یک به منظور هدایت آبهای سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر در بارش های پاییزی با شناسایی نقاط آبگیر و انجام عملیات بهسازی، ۸۳ نقطه را ساماندهی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: امسال با توجه به اقدامات و پیش بینی هایی انجام شده در زمینه رفع آبگیر معابر و تمرکز بر روی این نقاط در سطح محدوده منطقه یک، ۲۲ میلیارد تومان جهت ساماندهی محل های آبگیر هزینه شد و طی آن ۸۳ نقطه رفع آبگرفتگی شد.

او با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: با توجه به مشکل قدیمی آبگرفتگی در محدوده منظریه – نیاوران، که نارضایتی اهالی را به همراه داشت بررسی های لازم انجام و احداث کانال بتنی زیر سطحی در این محدوده به متراژ ۴۰۰ متر طول انجام شد.

صباغ تصریح کرد: در خیابان ولیعصر (عج) – یکتا نیز ۷۰۰ متر طول احداث کانال و نهر انجام و طی آن آب جاری در محدوده ناحیه دو در شیب مخالف به سمت خیابان ولیعصر(عج) و میدان تجریش منتقل شد.

شهردار منطقه یک احداث کانال در خیابان دزاشیب – سه راه یاسر که مشکل قدیمی آبگرفتگی داشت به طول ۷۰ متر و خیابان تختی به طول ۵۰ متر را نیز از اقدامات اجرا شده در راستای هدایت آبهای سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی دانست.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.